Gjest Anulea Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Jeg har utslett på begge armene, og har hatt det i flere år nå. Hudlegen har tatt prøver av det og jeg fikk beskjed om at det er et virus i huden som heter "anulea granulare". Jeg fikk en gang resept på en kortisonkrem som jeg kunne bruke i perioder da det er ekstra mye og synlig utslett; og når jeg ev. skulle være litt fin og ikke ville at utslette skulle synes så mye. Utover det var det ingen behandling å få. Jeg synes det er rart at det ikke går tilbake igjen (legen sa det ville forsvinne etterhvert). Er det noen andre her som har erfaring med dette og som kan komme med gode råd og tips. Er det noe alternativ behandling som hjelper ? Hvilken krem (gjerne uten resept) er god å bruke på dette ? Er det noe å gjøre for å bli kvitt det ? Mange spørsmål fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/150023-anulea-granulare/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.