pirko Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Skal selge mine 5 år gamle Blue Heaven flatline kabler.(med sølv) De kostet 4000kr for 5 år siden, men nå selges akkurat de samme kablene til 5500kr på Oslohificenter. Den slags kabler er vel en vare som er bedre å kjøpe brukt enn nytt, er det ikke?, siden man slipper å spille dem inn. Kabler holder vel nærmest evig gjør de ikke?. Kan jo ikke sammenlignes med en forsterker f.eks som bare holder et visst antall år. Hva er egentlig en fair pris, eller rettere sagt hva tror du folk(markedet) vil betale?.(personlig vil jeg heller kjøpt den slag vare brukt til 4500kr enn nytt til 5500kr, men alle er kanskje ikke som meg) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nynne Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Alle har lyst til å gjøre et godt kjøp. Så det gjelder å finne rette vedkommende som skjønner at h*n gjør et godt kjøp. Prisen blir man alltids enig om. Man må bare finne den prisen som gjør at både kjøper og selger et fonøyd. M.a.o, selger får mest mulig og kjøper betaler minst mulig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Finner du den rette kjøperen, så får du sikkert også en god pris. Jeg har ikke greie på høyttalerkabler, men betaler aldri mer enn 50% av det en ting har kostet når jeg kjøper brukt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.