Gjest hellemin Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Fikk ikke med meg siste episode avdenne serien på tv3. Hvem valgte hun?(han)...og hvordan tok vedkommende det hele...? Ble personen med på cruise eller hva? Hvordan tok Miriam reaksjonen, da? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dolianer Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Hun valgte Tom framfor Scott, fordi hun regnet med at Tom ville kunne takle det bedre. Så ble ALLE mennene som hadde vært med invitert tilbake, og hun sa først sitt valg, og deretter avslørte hun hemmeligheten sin. Alle ble i sjokk. Scott ble helt "kald" og fikk henne helt i vrangstrupen fordi hun hadde holdt dem for narr. Tom sa ja til å reise på cruise med henne likevel, "som venner" - men så fikk han kalde føtter og ville ikke dra. Han sa at han klarte ikke å stole på henne når hun hadde løyet slik. Så hun dro på cruise alene. Og sa til kameraet, at slik hadde hun igrunnen opplevd mange ganger. Trist syns nå jeg, at Tom ikke ga henne en sjans til å bli bedre kjent med henne. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anki Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Hun valgte Tom framfor Scott, fordi hun regnet med at Tom ville kunne takle det bedre. Så ble ALLE mennene som hadde vært med invitert tilbake, og hun sa først sitt valg, og deretter avslørte hun hemmeligheten sin. Alle ble i sjokk. Scott ble helt "kald" og fikk henne helt i vrangstrupen fordi hun hadde holdt dem for narr. Tom sa ja til å reise på cruise med henne likevel, "som venner" - men så fikk han kalde føtter og ville ikke dra. Han sa at han klarte ikke å stole på henne når hun hadde løyet slik. Så hun dro på cruise alene. Og sa til kameraet, at slik hadde hun igrunnen opplevd mange ganger. Trist syns nå jeg, at Tom ikke ga henne en sjans til å bli bedre kjent med henne. henne? hehe - er det ikke en han da? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dolianer Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 henne? hehe - er det ikke en han da? Nei det er ikke så enkelt. Kjønn er ofte mer komplisert enn man tror, og personen har antakelig en uvanlig sammensetning av genetiske og hormonelle faktorer. Så lenge vedkommende selv erkjenner seg som kvinne, vil jeg kalle henne det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anki Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Nei det er ikke så enkelt. Kjønn er ofte mer komplisert enn man tror, og personen har antakelig en uvanlig sammensetning av genetiske og hormonelle faktorer. Så lenge vedkommende selv erkjenner seg som kvinne, vil jeg kalle henne det. Greit nok om hun/han kaller seg selv og ser på seg selv som kvinne, men hun/han hadde mannlige kjønnsorganer vel? Og da ville ikke jeg klart å se på han som en kvinne. Skjønner godt at de ble forbanna for å ha blitt lurt jeg. Visste de ikke noe om at det var noe spesielt med "henne"? Sånn at de bare fikk det slengt i trynet? Tror jeg og ville blitt rimelig forbanna da - hehe På den annen side, så hadde jeg sikkert ikke data en person mange gangene før jeg hade vært intim med personen,så det hadde neppe skjedd meg heller *lol* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tv3 Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Greit nok om hun/han kaller seg selv og ser på seg selv som kvinne, men hun/han hadde mannlige kjønnsorganer vel? Og da ville ikke jeg klart å se på han som en kvinne. Skjønner godt at de ble forbanna for å ha blitt lurt jeg. Visste de ikke noe om at det var noe spesielt med "henne"? Sånn at de bare fikk det slengt i trynet? Tror jeg og ville blitt rimelig forbanna da - hehe På den annen side, så hadde jeg sikkert ikke data en person mange gangene før jeg hade vært intim med personen,så det hadde neppe skjedd meg heller *lol* For å se mer av Miriam og hennes hemmlighet..bokstavlig talt gå hit http://www.mobdy.com/miriam/ 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kkkii Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 For å se mer av Miriam og hennes hemmlighet..bokstavlig talt gå hit http://www.mobdy.com/miriam/ Det der må da være tull? Søren så sykt... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nynne Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 For å se mer av Miriam og hennes hemmlighet..bokstavlig talt gå hit http://www.mobdy.com/miriam/ hmmm. hverken tiltrekkende eller tillitsvekkende. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest huheihvordetgår Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 For å se mer av Miriam og hennes hemmlighet..bokstavlig talt gå hit http://www.mobdy.com/miriam/ Jeg er riktignok bifil, men her hadde jeg blitt litt forvirret, tror jeg! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angela1365380318 Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Etter det jeg har hørt ble "vinneren" fly forbannet og truet med søksmål. han har jo blir holdt for narr og blitt dummet ut for hele verden! Om det blir rettsak eller ikke vet jeg ikke. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.