Gå til innhold

Jeg vil bli rik, hvordan??

Anbefalte innlegg

Gjest seriøst
Skrevet

Jeg er i den noble alder av nylig ikke så lenge siden fylt 30 år. Som nyetablert ser jeg jo at nedbetaling av huset vil ta 5-6 år før vi er på 80% av taksten. Når vi har fått nedbetalt en del, ønsker jeg å investere i en leilighet e.l for utleie men det ser ut til å bli lenge til.

Hvordan blir man rik egentlig, noen tips?

Gjest allahcaramba
Skrevet

Hadde jeg visst det, så hadde jeg ikke sagt det til noen.

Gjest seriøst
Skrevet

www.expekt.com

Blir man rik her eller mer spilleavhengig?

Gjest seriøst
Skrevet

Hadde jeg visst det, så hadde jeg ikke sagt det til noen.

Du kunne nok ha holdt kjeft om dette og, for det var ikke særlig til hjelp....

skorpionfisken
Skrevet

Du kan bli rik ved å jobbe deg i hjel i egen bedrift. Noen blir ufostandig rike på det, men har ofte vært veldig fattig underveis. Noen forblir fattig og kommer ikke over kneika til rikhet.

Du blir aldri rik som vanlig lønnsmottaker.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Blir man rik her eller mer spilleavhengig?

Jeg blir ikke rik, men jeg går i overskudd.

Men jeg vet om folk som lever av den slags tjenester.

Gjest garantert lønnsomt.
Skrevet

Lån masse penger,kjøp en stor tomt, bygg tomannsboliger eller leiligheter og selg videre.

Pappa Bjørn
Skrevet

Bli kjeltring. Man blir skjelden tatt, skjelden straffet og tjener bra på kort tid. Avtal noe biltjuverier og slikt der du får en god slant når den "uheldige" eieren får forsikringspengene sine. Vi andre betaler riktignok mitt mer i premie, men det ligger jo en ny BMW å ruster på annenhver badeplass her i landet så det må jo lønne seg for noen.

Skrevet

Gode forretningsidèer, markedsorientert filosofi, jordnær innstilling, og masse hardt arbeid.

Gjest sandex
Skrevet

Hvis noen finner oppskriften - så gi den til meg da vel! :)

Gjest sandex
Skrevet

Hvis noen finner oppskriften - så gi den til meg da vel! :)

Gjest Grumpy
Skrevet

Lever et par Lottokuponger til helga...da har du i det minste noen milliontedels sjanser til å sitte med 20 mill på konto over helga :)

Eller forresten...de penga er det jeg som skal ha...

Skrevet

Lever et par Lottokuponger til helga...da har du i det minste noen milliontedels sjanser til å sitte med 20 mill på konto over helga :)

Eller forresten...de penga er det jeg som skal ha...

Sett inn flg. annonse i en rekke aviser:

“BLI RIK I EN FEI

Send kr. 1000,- til XXXX og motta om kort tid en beskrivelse som utførlig gir deg oppskriften til å bli rik i en fei.”

Du vil få en rekke svar - og i retur sender du flg. beskrivelse: “Gjør som meg”

Skrevet

Finn en gammel mann med masse penger og dårlig hjerte...

Gjest allahcaramba
Skrevet

Du kunne nok ha holdt kjeft om dette og, for det var ikke særlig til hjelp....

Kanskje dumme spm fortjener dumme svar?

Skrevet

Sett inn flg. annonse i en rekke aviser:

“BLI RIK I EN FEI

Send kr. 1000,- til XXXX og motta om kort tid en beskrivelse som utførlig gir deg oppskriften til å bli rik i en fei.”

Du vil få en rekke svar - og i retur sender du flg. beskrivelse: “Gjør som meg”

Hehe

Den var bra!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...