Gå til innhold

www.netthandelen.no


Gjest dimi

Anbefalte innlegg

Jeg ser at mange folk er innom denne siden, og byr over hverandre, i håp om å gjøre et "kupp".

Har noen av dere gjort det - altså handla ting og tang der?

Jeg har fått tilslaget på en motorsykkellås, over 200 kr billigere enn i nettbutikken deres. En skulle jo tro at dette var bra - men det kommer tross alt 65 kr i eksp.gebyr + porto i tillegg. Dette vet jeg fra før, og det er kalkulert i mine innkjøp (det blir nok kanskje kun med det ene kjøpet..) Jaja - allikevel ikke så værst. Det gjenstår bare å få produktet og regninga i posten...

Noe av det som virker som publikumsmagneter, er Ecco sko og sandaler. De går gjerne for 5-800 kr + eksp. gebyr og porto. Billig, tenker mange - sandalene har jo en nettbutikkspris på samme side, til mellom 998,- og 1698,-

Kanskje budgiverne heller burde sjekke prisen i den lokale butikken istedet... I går fant jeg sandaler, Ecco Receptor til 595,- ordinær pris i en kjede-skobutikk. De samme sandalene har en nettbutikkspris på 1198,-!!!

Jaddah! Såååå lurt kan det være å delta i auksjoner :)

Innspill?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

fru Burlefot

Det er vel en kjent sak at de som tilbyr varer på disse auksjonene gjør det for å tjene penger :-)

Ser jo samme fenomenet på Ebay - folk byr og byr og tenker sikkert ikke skikkelig over at de må betale hele prisen pluss frakt, og ikke kun den summen de har bydd for. Jeg merker det på meg selv også, det går sport i det og man vil på en eller annen måte gjerne ha tilslaget, selv om man kanskje ikke har så veldig bruk for tingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vel tenkt over det du nevner...

Har kun kjøpt en ting der...digital badevekt.

Med porto etc kom den på en 170 kr tror jeg...og da ble det billigere enn butikkpris såvidt jeg har klart å få med meg. Der koster de vel noen hundrelapper.

Badevekta var pen den og funker bra foreløbig.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ex netthandler

Du må ikke sammenligne med prisene i nettbutikken deres. De er helt villedende - alt for høye. Jeg har kjøpt en del der, noe av det OK både mht pris og kvalitet (tror jeg). Men den oppladbare våt/tørr støvsugeren !! Venninna mi holdt på å le seg i hel da hun prøvde den. Den suger kun lett støv og korte hår. Alt annet blir for tungt. Jeg har kastet den - helt ubrukelig. Har sluttet helt å gå inn der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man skal være litt skeptisk til prisene de oppgir i sin nettbutikk. Selv kjøpte jeg et par Ecco Receptor joggesko til kr 281,- + ca. en hundrelapp i frakt og ekspedisjonsgebyr. Vil si jeg likevel fikk veldig billige Ecco sko da. Kjempegode var de også.

Det jeg prøver å si er at man kan gjøre kupp, men man må være skeptisk, og ikke la seg rive med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest det lurer jeg på!

Det er vel en kjent sak at de som tilbyr varer på disse auksjonene gjør det for å tjene penger :-)

Ser jo samme fenomenet på Ebay - folk byr og byr og tenker sikkert ikke skikkelig over at de må betale hele prisen pluss frakt, og ikke kun den summen de har bydd for. Jeg merker det på meg selv også, det går sport i det og man vil på en eller annen måte gjerne ha tilslaget, selv om man kanskje ikke har så veldig bruk for tingen.

folk byr og byr og tenker sikkert ikke skikkelig over at de må betale hele prisen pluss frakt, og ikke kun den summen de har bydd for...

Hva mener du med hele beløpet???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bente831365380491

Jeg har også handlet der, kommer aldri til å gjøre det igjen. Bare dritt.

Jeg også! Kan godt gå innom å se, men kjøper ingenting lenger. Syntes jeg hadde gjort et kjempekjøp da jeg fikk tilslag på fleecejakke til under 100-lappen, som egentlig kostet 1000 kr. Men jakken passer kun en liten pygmee på minst 250kg med veldig lange armer....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rusle

Jeg "kapret" en kaffetrakter til kr 128. Butikkprisen(Netthandelen) var på 600.

Trakteren virker som den skal, men når lokket på toppen skal åpnes, renner det vann nedover trakteren. Slik at det nærmest er konstant vann der.

Tviler på jeg kommer til å handle der igjen. Men hvem vet...;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...