Gå til innhold

Jeg er forelska...

Gjest sommerfugler i magen

Anbefalte innlegg

Gjest sommerfugler i magen

...men ikke i samboeren min.

Møtte igjen eksen for noen dager siden. Vi hadde ett heftig forhold for 6-7 år siden. Etter det har vi truffet på hverandre på fest maks 1-2 ganger i året, og gnisten har vært der hver gang.

På forrige fest møttes vi igjen, og ble sittende å prate. Etter festen gikk vi sammen og (jeg vet ikke hva som gikk av meg), men jeg dro han bak ett skur og der sto vi lenge og klina.

Vi har aldri gått så langt før, og vi avtaltes å sende SMS til hverandre. Det har vi heller ikke gjort før, og nå melder vi i hytt og pine. Foreløpig "troskyldige" meldinger.

Men jeg har så dårlig samvittighet for samboeren min som ikke aner noen ting! Vi har vært sammen i 5 år og har ett barn sammen.

Her går jeg rundt og tenker på eksen, det kribler i magen og jeg er helt rar i hele kroppen. Eneste jeg ønsker er å treffe han igjen...

Vet ikke helt hvorfor jeg skriver inn her. Får sikkert så pepper`n gror, og det er kanskje det jeg ønsker?

Få meg på bedre tanker, jeg tenker ikke klart lenger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

skorpionfisken

OK, her skal du få så peppern gror.

Du er utro! Du gjør noe bak samboeren din sin rygg. Du er slem mot ham rett og slett. Du tenker mer på deg selv og din nytelse og forelskelse enn du gjør på samboeren din. familien, bare på deg selv!

Jeg synes du skulle gå til samboeren din og fortelle hva som har hent. Neivel, det tør du ikke. Men likevel gjør du ting bak hans rygg. Hva om han hadde gjort tilsvarende bak din og deres barns rygg?

Dette innlegget synes jeg er storartet: http://www.nordlys.no/debatt/soekelys/article1150952.ece

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fuji1365380447

Du vet det jo selv: du leker med ilden! JO mer du tillater deg å drømme om eksen din, jo mer fjerner du deg fra din samboer.

Jo flere hemmeligheter du har for din samboer, jo mindre nærhet kommer du til å føle med ham - og jo lettere er det å tro at gresset er grønnere på den andre siden!

Ta et oppgjør med deg selv nå! Før du sitter i hengemyra med en familie i oppløsning og en eks som hater deg. Er det virkelig det du vil?

Fortell din samboer om hva du går å tenker på. Og fortell ham at du angrer og at du vil tilbake til ham! Som doktor Phil sier: You have to plug in to your relationship!

Du har ikke lov til å la det glippe unnå på grunn av en forelskelse. Forelskelse kan det komme mange av i løpet av et langt liv og et langt forhold. Det betyr ikke at du ikke fortsetter å være sammen med din samboer!!!

Ta deg sammen, jente!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du prøvd å spørre deg selv _hvorfor_ du har fått full tenning på x'en din igjen? Har du og sambis en kneik nå? Var bruddet mellom deg og x litt uferdig? Er det det å få bekreftet at du _kunne_ ha fått ham hvis du ville- at det er godt å føle at du fortsatt "har taket på ham" og at han ikke sier nei til deg?

Sjelden at man føler så sterkt for noen uten at det ligger noe til grunn for det. Tenker jeg da...

Men du er ikke så grei med sambisen når du gjør sånt. Det skal sies. Hadde ikke giddet å vært barskt ærlig overfor sambis på bakgrunn av klinings før jeg hadde tatt et oppgjør med meg selv.

Mer pepper får du ikke av meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

OK, her skal du få så peppern gror.

Du er utro! Du gjør noe bak samboeren din sin rygg. Du er slem mot ham rett og slett. Du tenker mer på deg selv og din nytelse og forelskelse enn du gjør på samboeren din. familien, bare på deg selv!

Jeg synes du skulle gå til samboeren din og fortelle hva som har hent. Neivel, det tør du ikke. Men likevel gjør du ting bak hans rygg. Hva om han hadde gjort tilsvarende bak din og deres barns rygg?

Dette innlegget synes jeg er storartet: http://www.nordlys.no/debatt/soekelys/article1150952.ece

NEI!

Jeg mener at det å gå å "skrifte" ovenfor den part man er utro mot har ingen hensikt annen enn å lette sin egen trasige samvittighet!

Dersom man har angret det man har gjordt og vet dette ikke hender igjen,, så ikke la din kjæreste lide.. det kan du gjøre selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...