Gå til innhold

Hjelp, nå begynner det å bli plagsomt masete på adopsjonsforumet igjen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

skorpionfisken

Ja jeg burd evel gi meg jeg også! Jeg "hører" jo egentlig ikke til hos dere, men av og til klarer man ikke å la være å svare!

*S*

Webmaster har gjentatte ganger bedt oss instendig om å ikke svare vedkommende. De får så mye mer arbeide med å fjerne innleggene når andre henger seg på.

Webmaster har gjentatte ganger bedt oss instendig om å ikke svare vedkommende. De får så mye mer arbeide med å fjerne innleggene når andre henger seg på.

OK! Skal pørve å huske det! :-)

Jeg bruker ikke åoppsøke adopsjonsforum til vanlig, men en gang i blant popper jeg innom etter å ha sett en overskrift som fenger på "100 nyeste". Derfor har jeg ikke fått med meg advarslene mot vedkommende.

Men jeg ser av andre innlegg der inne nå at det må være fryktelig for dere med en slik kverulant! Uff&uff! :-((

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...