IceWings Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Er en 17 år gammel jente som har noen sprøsmål: På Haken: røde prikker som klør og utvikler seg til veskende sår når jeg klør på dem. dette har spredd seg og blir bare verre og verre. hva er det>?? hva kan jeg gjøre?? Mens: I tre år hadde jeg regelmessig mens, helt til desember i fjor (2003). da uteble mensen og nå (juni) har jeg enda ikke fått tilbake mensen. jeg har tatt to graviditetstester og begge har vist negativt. så graviditet er det ikke, (da skulle jeg hatt symptomer på det for lenge siden. som kvalme, voksende mage, humørsvingning osv.. ) Svette: Sliter med enorm svetting i armhulene, dette er irriterende da jeg må skifte klær mange ganger om dagen. er det noe jeg kan få gjort med dette??? Jeg har prøvd de fleste deodoranter og ingen funker... hjelp?? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/150153-infeksjon/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.