favn Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Jeg irriterer meg en smule over at jeg ikke kan finne ut hvem som eier visse nr som ringer meg. Normalt svarer jeg hyggelig 'hallo', men av og til rekker jeg ikke ta tlf, og da vil jeg gjerne sjekke hvem som har ringt. Nå har jeg lett i alle tenkelige og utenkelige 'Opplysninger' på nett, samt prøvd å sende sms til 1999 og 1937 (tror jeg det var), men nei, ingenting. Tips? Jeg kan jo _ringe_ opplysningen, men hvis det går an uten, kan det være kjekt å notere. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest noen ganger er det umulig Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 det er jo ikke alle som har registret telefonnumrene sine, og da får du jo ikke noe navn. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bare en Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 I dag kan folk fritt velge om de vil ha telefon nummeret sitt på opplysningen og i telefonkatalogen. Når du ikke finner telefonummeret på telefonkatalogen.no så er det fordi personen som eier nummeret ikke vil stå oppført. Du vil derfor ikke finne noen opplysninger om dette telefonummeret noen steder. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soria Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Så vidt jeg vet så har ikke opplysningen heller nummeret om det ikke står i katalogen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fresja Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Når noen har ringt meg på jobb, pleier jeg ofte å slå opp nr i telefonkatalogegn, men det er ofte jeg ikke finner det. Da er det interne linjer i et firma. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
favn Skrevet 16. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2004 det er jo ikke alle som har registret telefonnumrene sine, og da får du jo ikke noe navn. Hm, jeg trodde det kom opp 'Nr. skjult' i så fall? Her er det et reelt nr på displayet. Begynner på 470, forresten. Telenor? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
favn Skrevet 16. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2004 I dag kan folk fritt velge om de vil ha telefon nummeret sitt på opplysningen og i telefonkatalogen. Når du ikke finner telefonummeret på telefonkatalogen.no så er det fordi personen som eier nummeret ikke vil stå oppført. Du vil derfor ikke finne noen opplysninger om dette telefonummeret noen steder. Hm, jeg trodde det kom opp 'Nr. skjult' i så fall? Her er det et reelt nr på displayet. Begynner på 470, forresten. Telenor? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
favn Skrevet 16. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2004 Så vidt jeg vet så har ikke opplysningen heller nummeret om det ikke står i katalogen. Som jeg sier til de andre her: Hm, jeg trodde det kom opp 'Nr. skjult' i så fall? Her er det et reelt nr på displayet. Begynner på 470, forresten. Telenor? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
favn Skrevet 16. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2004 Når noen har ringt meg på jobb, pleier jeg ofte å slå opp nr i telefonkatalogegn, men det er ofte jeg ikke finner det. Da er det interne linjer i et firma. Mobil... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest noen ganger er det umulig Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Hm, jeg trodde det kom opp 'Nr. skjult' i så fall? Her er det et reelt nr på displayet. Begynner på 470, forresten. Telenor? Neida det trenger ikke være hemmelige numre, hvis du har kontantkort f.eks. så trenger du ikke registrere det noen plasser. Også mange bedrifter som ikke har registrert numrene sine. 470******* ligner et mobilnummer 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gemini Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Mobil... Noen bedrifter har kun mobiltelefoner til sine ansatte (og altså ingen tradisjonelle internlinjer. Samtidig beholder man funksjonaliteten som man hadde tidligere, med gratis intern-samtaler osv. Disse telefonnumrene trenger ikke være registrert/oppført noe sted tror jeg, på samme måte som tradisjonelle intern-linjer i en bedrift. Se NetComs tilbud "Trådløs Bedrift": http://www.netcom.no/default.asp?Identificator=2.10.2&Level=3&DocumentId=84 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
favn Skrevet 16. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2004 Neida det trenger ikke være hemmelige numre, hvis du har kontantkort f.eks. så trenger du ikke registrere det noen plasser. Også mange bedrifter som ikke har registrert numrene sine. 470******* ligner et mobilnummer Ok, takk for hjelpen. Da får jeg prøve å ringe og skjule mitt eget nr 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
favn Skrevet 16. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2004 Noen bedrifter har kun mobiltelefoner til sine ansatte (og altså ingen tradisjonelle internlinjer. Samtidig beholder man funksjonaliteten som man hadde tidligere, med gratis intern-samtaler osv. Disse telefonnumrene trenger ikke være registrert/oppført noe sted tror jeg, på samme måte som tradisjonelle intern-linjer i en bedrift. Se NetComs tilbud "Trådløs Bedrift": http://www.netcom.no/default.asp?Identificator=2.10.2&Level=3&DocumentId=84 Det var nytt for meg. Takk skal du ha. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daisy Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Ok, takk for hjelpen. Da får jeg prøve å ringe og skjule mitt eget nr Det kan du ikke, for du er jo allerede registrert. Men hvis du ikke finner nummeret, er det ikke skjult nr. men uregistrert. Derfor kommer nr. opp, men du kan ikke slå det opp i katalogen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonil Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Det kan du ikke, for du er jo allerede registrert. Men hvis du ikke finner nummeret, er det ikke skjult nr. men uregistrert. Derfor kommer nr. opp, men du kan ikke slå det opp i katalogen. Du kan velge å skjule nr. ditt når du ringer fra mobil. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daisy Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Du kan velge å skjule nr. ditt når du ringer fra mobil. Ja, det vet jeg. Men det er jo ikke det vedkommende som har ringt her har gjort. Her er det vel snakk om et uregistrert nummer så vidt jeg vet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
favn Skrevet 16. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2004 Det kan du ikke, for du er jo allerede registrert. Men hvis du ikke finner nummeret, er det ikke skjult nr. men uregistrert. Derfor kommer nr. opp, men du kan ikke slå det opp i katalogen. Jeg kan da ringe hvem som helst og skjule mitt nr. Enkel funksjon på mobilen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonil Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Ja, det vet jeg. Men det er jo ikke det vedkommende som har ringt her har gjort. Her er det vel snakk om et uregistrert nummer så vidt jeg vet. Nei men nå skulle favn ringe tilbake og skjule sitt nr. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daisy Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Nei men nå skulle favn ringe tilbake og skjule sitt nr. Ååååå ja, sånn ja. Da så. He, he 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fresja Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Noen bedrifter har kun mobiltelefoner til sine ansatte (og altså ingen tradisjonelle internlinjer. Samtidig beholder man funksjonaliteten som man hadde tidligere, med gratis intern-samtaler osv. Disse telefonnumrene trenger ikke være registrert/oppført noe sted tror jeg, på samme måte som tradisjonelle intern-linjer i en bedrift. Se NetComs tilbud "Trådløs Bedrift": http://www.netcom.no/default.asp?Identificator=2.10.2&Level=3&DocumentId=84 Vi er flere hundre ansatte der jeg jobber. Vi har vanlige telefoner, men bare sentralbordnummer står i telefonkatalogen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.