meg_liksom Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Jeg tror min kjæreste har klart ganske så flittig å lokalisere g-punktet mitt. Det er iallfall noen sinnsyke følelser som vekkes til live når han treffer det angivelige punktet. For han er det veldig viktig at jeg har det godt og han prøver stadig i fingre meg til en orgasme. Jeg synes det er veldig godt, men noen ganger blir det FOR mye! Noen ganger er det så det nesten gjør vondt. Det er nærmest så jeg sliter med å puste normalt. Jeg får også denne inderlige trangen til å måtte tisse. Det sies jo at om man slapper av her og lar ting gå sin gang så vil man kunne få en sinnsyk orgasme på denne måten. Men jeg er så redd for at det kan gå galt! Er det faktisk mulig for jenter å tisse i sånne situasjoner? Menn kan jo ikke gjøre det når penis er erigert. Men, jeg vet ærlig talt ikke hvordan jeg selv funker på det punktet. Noen som har erfaringer med dette? Det er så sinnsykt godt og jeg skulle ønske jeg klarte å slippe meg løs, ikke minst for han sin skyld. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubia Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Da synes jeg du skal prate litt mere med partneren om dette slik at dere begge er klar over at det kan gå slik at du tisser. Så vidt jeg vet er det ikke "vanlig" å late vannet, det er bare følelser som er slik. Men om dere er klar over at det kan skje så kanskje du klarer å slippe deg løs. Og i verste fall så er det jo ikke en hysterisk krise eller da...det er jo bare å sette på en vask og ta det med humør og humor. Lykke til da. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nynne Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Trangen til å tisse kommer vel av det presses på blæra. Men hvis du tisser rett før sex, så er sannsynligheten for at det kommer ut noe ganske liten. Legg et håndkle under, slapp av og la det stå til. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest annamari Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Det å føle trang til å tisse er normalt men har erfaring med at det blir mindre jo oftere man blir stimulert! Er nesten borte nå Stå på! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pleoe Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Du må faktisk akseptere at du ikke får pustet normalt, det får man ikke når man er opphisset, og hvertfall ikke under orgasmen. Hva så om du tisser litt? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ennariam Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Les mitt svar under "jenter som spruter" (innlegget over dette). Du kommer ikke til å tisse, men kanskje ejakulere - det er IKKE tiss. Lykke til med deilige orgasmer! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.