Gå til innhold

skattepengene...

Anbefalte innlegg

monique1365380367
Skrevet

Noen som vet når di blir utbetalt i Juni?

Gjest Lily Bracegirdle of Hardbottle
Skrevet

18 juni!!

Har jeg blitt fortalt hvertfall!!

Skrevet

De blir ordnet fra 18 juni, med utbetalinger fra ca 20 juni.

:)

Gjest blågull
Skrevet

Du verden så mange ganger dette spørsmålet er stilt da!

Håper det går fort til 18 juni for da blir det slutt på maset.

Skjønner at mange er pengelens og ja det blir godt med skattepenger også for meg,men jeg har nettopp fått feriepenger og kunne godt ventet med skattepengene et par tre uker til.

monique1365380367
Skrevet

Du verden så mange ganger dette spørsmålet er stilt da!

Håper det går fort til 18 juni for da blir det slutt på maset.

Skjønner at mange er pengelens og ja det blir godt med skattepenger også for meg,men jeg har nettopp fått feriepenger og kunne godt ventet med skattepengene et par tre uker til.

Sorry, at jeg plager deg med mine spørsmål....men er ikke her inne så mye!....så det så!

Gjest sumar
Skrevet

18 juni!!

Har jeg blitt fortalt hvertfall!!

Samboeren min påstår at rundt den 18 får alle brev med info om korrekt beløp. Pengene mener han ikke er på konto før i slutten av mnd.

Gjest Menst jeg venter på sommeren
Skrevet

Samboeren min påstår at rundt den 18 får alle brev med info om korrekt beløp. Pengene mener han ikke er på konto før i slutten av mnd.

Det som stod en eller annen plass(gidder ikke lete) her inne, var at pengene blir tildelt den 18, og alt etter som om hvor raskt DIN bank klarer å utbetale dette så burde du iallefall ha de i slutten av neste uke:)

Gjest blågull
Skrevet

Sorry, at jeg plager deg med mine spørsmål....men er ikke her inne så mye!....så det så!

Unnskyld monique!

men husk at du kan søke her inne da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...