Gå til innhold

Hvorfor?


Gjest frustrertrust

Anbefalte innlegg

Gjest frustrertrust

Det er farlig når behandlere skal begynne å bry seg. Da kan jeg ikke leve. Og jeg kan ikke dø. Ikke være slem mot meg. Ikke få de til å hate meg.

Kan ikke gjøre noe.

Bli alkoholiker? Eller slutte å spise? Nei, det klarer jeg ikke. Hva skal jeg gjøre da? Livet blir umulig uten utganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest nicksie

Det føles kanskje farlig i begynnelsen når noen bryr seg, fordi det kan være så nytt og uvant for deg. Men tenk over hva for et liv du lever da i destruktivitetens navn!! Å fortsette å ta i mot til tross for din redsel eller velge å falle tilbake i "hullet" igjen fordi det likevel er mer kjent og dermed mest trygt der akkurat nå? Det er ditt valg - vær så god! Blir som å velge mellom den vonde marsipankaka med multer man spiser hver bursdag, kontra å kunne tørre å smake på en mye bedre ostekake!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syns det høres veldig vodt ut det du beskriver. Er du så innmari redd for at noen virkelig kan bry seg?Er det slik ar du ikke kan tro det uansett hvor mye de prøver og overbevise deg?

Det høres ut som om du har blitt mye sviktet i livet, og da skal det lang tid å rette opp igjen tiltroen til mennesker.MEN... det er ikke umulig. Du må øve deg opp i å

virkelig tro at de mener det. Ta det til deg og gled deg over det!Øv på det litt hver dag.Tenk på at du er verd å elske!!Lykke til.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...