uviten2 Skrevet 16. juni 2004 Skrevet 16. juni 2004 Hei. Eg er plaget med noe som ligner på "Kuk ost". Når eg drar forhuden til bake så er alt normalt helt til eg stryker på den, for da ruller det segg opp eit kvitt belegg omtrent san som du mister hud. Når det er vekk vasket kan penis virke røligere ein normalt, omtrent som irritert hud. Det klør ikkje spesielt berre vist det går ein dag uten at eg vasker belegget av. Eg er reiselig og tar ikkje på penis uten at eg er rein på henda, eg klår heller ikkje unødvendig på den. Dette har eg hatt nokkre måna. Har fast dame som ikkje er plaget med noke. Eg blir og ikkje like lett seksuelt opphisset. Forekomer av og til at eg får ein plutseleg hete tokt mitt under sex akt og da er alt ødelagt for min del. Finnest det eventuellt preparat på apote som kan hjelpe? Gutt i starten av 20 åra. 0 Siter
Gjest syple Skrevet 20. juni 2004 Skrevet 20. juni 2004 Du kan jo prøve med et soppmiddel, f.e .Canesten. Ikke sikkert at det er sopp du har, men du kan jo se om salven hjelper.. Du får prøve den en stund, og skal sikkert brukes til to dager etter du er symptomfri 0 Siter
Miklos Degre, Dr Med Spesialist i mikrobiologi Skrevet 22. juni 2004 Skrevet 22. juni 2004 Hei, Svaret ble noe forsinket på grunn av noe kluss med IT systemet. Jeg har selvfølgelig ikke mulighet til å stille noen sikker diagnose på dine symptomer. Det høres egentlig ikke som en seksult overført infeksjon, selv om man kan ikke se bort i fra at det er en sopp som heter Candida som er med å produsere noen av dine symptomer. Jeg tror heller det har noe med talgkjertler å gjøre. Har ingen tro på at seksuell opphisselse eller mangel på det, eller hetetoktene har noe med "osten" å gjøre. Jeg ville prøve med en periode av regelmessig, hyppig rengjøring av penis med vann, eventuelt såpevann. Det hjelper ofte. Hvis ikke kan man tenke på behandling av Candida med antisopp krem. Det er selvfølgelig fordel å få en skikkelig diagnose, bekreftet av mikrobiologisk prøve. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.