Gå til innhold

Gravid???


bumble1365380712

Anbefalte innlegg

bumble1365380712

Hei!

Jeg er ei jente på 20år som har vært i fast forhold i 5 år. Jeg er nå noen dager forsinket med mensen og lurer på om jeg er gravid, siden mensen alltid har vært meget regelmessig.

Vi er alltid forsiktige og bruker kondom. I tillegg har vi funnet ut at den eneste gangen vi hadde sex rundt forrige eggløsning, avbrøt vi samleiet før utløsning, i tillegg brukte vi kondom.

Jeg har ikke slanket meg så det kan ikke være grunnen.

Det eneste jeg kan huske i farten er at jeg hadde eksamener rundt den tiden jeg skulle hatt eggløsning, kunne det være at den uteble pga av stress, slik at jeg nå ikke får mensen?

SÅ, hva tror dere- er jeg gravid??? Det passer i såfall dårlig siden jeg skal begynne på en treårig høgskoleutdanning til høsten.

PS, har bestillt graviditetstest, men klarer ikke vente, er så nervøs...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...