Gå til innhold

???


Gjest 8589u

Anbefalte innlegg

Gjest 8589u

Hei! Jeg har et lite spm. jeg håper noen kan svare på! Jeg har kuttet/rispet meg selv i ca.7mnd. spesielt på armene og lårene. Men for en stund siden bestemte jeg meg for å ikke kutte på armene lenger, siden d r sommer, og da vil jeg gå med t-skjorte osv. Men i går fikk jeg helt trang etter å kutte der, jeg bare måtte kutte på armene... så jeg gjorde d! Men nå r jeg så fortvila.. jeg aner ikke hva jeg skal gjøre! Så har noen av dere noen forslag til hvordan jeg kan skjule kuttene (utenom svettebånd eller bandasje)??? Jeg kan jo ikke gå med genser i hele sommer! Plis, gi meg noen forslag... eller så smelter jeg bort....

Hilsen lille meg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

dette er mitt nick

Kjøp tynne gensere og bluser med lange armer som er luftige og som ikke ser for varmt ut om sommeren. Jeg har hatt det samme problemet i 4 år nå, dette er første sommeren jeg går i kortermet! Det er 1 1/2 år siden jeg skadet meg sist, så arrene mine synes ikke så godt lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Timari

har aldri selv prøvd dekkkrem på arr som du beskriver mend et går sikkert ann å prøve. Eller kanskje det finnes andre tykke kremer som kan skjule det litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kuttløs_idag_!

Mitt forslag er...at du finner ut hvorfor du vil kutte deg...jeg vet hvorfor...men det er viktig at du finner selv ut hvorfor og om det er nødvendig for deg å gjemme smerten din ved kutt! Det er det selvfølgelig ikke! Hvis du er alene om din _smerte_ så er rådet å søke hjelp! Hvis du allerede har hjelp fra noen, lege/psyk...så ville jeg fortelle hvorfor du har lyst og vil kutte deg og gjør, slik at de kan hjelpe deg til å mestre "lysten"!

Å skjule kuttene gjør du egentlig ved å fortelle "noen" om din smerte - og du må slutte med å straffe degselv som du gjør - _for_ det er helt sikkert helt ufortjent...uansett hva du føler, tenker og tror!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...