Gå til innhold

Når alt floker seg til


Gjest Timari

Anbefalte innlegg

Gjest Timari

Dette er et sutreinnlegg, men har behov for å sutre fra meg

nå har jeg en av disse dagene igjen. Da jeg ikke klarer å gjøre noe som helst og alt jeg skulle gjøre bare floker seg til. Plutselig virker ikke CD-brenneren da jeg trenger den aller mest til å gi en presang. Lånekassa har avslått søknaden min om å gjøre lån over til stipend og jeg må formulere en klage. Jeg skal pakke til turen og alt jeg har klart å gjøre foreløpig er å hente trillebaggen min fra boden. Og jeg finner ikke lesebrillene mine heller. Forstår at jeg må forandre noen planer i forhold til det jeg hadde tenkt men det er så fordømt vanskelig når noe uventet skjer. klarer ikke å være impulsiv eller endre planene mine. Flere som kjenner seg igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Timari

Blåser du ikke opp tingene litt her?

jepp det gjør jeg sikkert. Men det er vel ikke ulovlig å gjøre det her? Og det er frivillig å svare på innlegg.b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest uten signatur

jepp det gjør jeg sikkert. Men det er vel ikke ulovlig å gjøre det her? Og det er frivillig å svare på innlegg.b

Jeg skjønner deg!

Akkurat slik er jeg også når jeg har dårlige perioder. Klin umulig å komme i gang med helt enkle ting. Det sperrer seg totalt når det er noe jeg må. Jeg utsetter og utsetter og så blir det helt pyton på slutten av fristen.

Hater forøvrig pakking jeg også. Jeg kom hjem fra en tur for halvannenuke siden. Kofferten står fortsatt framme. Det er typisk meg. Får ikke tatt tak i det.

Men av og til er jeg veldig effektiv fortsatt. Før var jeg et arbeidsjern som rakk alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nicksie

jepp det gjør jeg sikkert. Men det er vel ikke ulovlig å gjøre det her? Og det er frivillig å svare på innlegg.b

Nei, det er ikke ulovlig, men det er ikke ulovlig å si ifra heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Timari

Jeg skjønner deg!

Akkurat slik er jeg også når jeg har dårlige perioder. Klin umulig å komme i gang med helt enkle ting. Det sperrer seg totalt når det er noe jeg må. Jeg utsetter og utsetter og så blir det helt pyton på slutten av fristen.

Hater forøvrig pakking jeg også. Jeg kom hjem fra en tur for halvannenuke siden. Kofferten står fortsatt framme. Det er typisk meg. Får ikke tatt tak i det.

Men av og til er jeg veldig effektiv fortsatt. Før var jeg et arbeidsjern som rakk alt.

takk for svaret . Er klar over at det var et sutreinnlegg men fint å høre at andre også har det slik imellom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...