Gå til innhold

Angst?


Pti

Anbefalte innlegg

Jeg er interessert i å gjøre en innsats for å få et bra liv igjen. Men lurer på hvor jeg skal henvende meg. Jeg har hatt tvangstanker, men ikke så alvorlige. Har ikke så mye av det lenger, veldig ubetydelig. Men jeg sliter like mye med andre ting. Jeg klarer liksom ikke å føle. Ikke å delta. Føler at jeg står utenfor livet. Og vet ikke hva jeg skal gjøre for å få det bedre. Jeg føler meg veldig anstrengt, og har problemer med å takle følelser fra andre og å vise følelser. Det er ingen spesiell grunn til at jeg har problemer, har ikke opplevd noe spesielt. Dette har holdt på i 10 år nå. Jeg vet at mange sliter med det samme, men vet ikke hvor jeg skal begynne. Jeg er altfor feig til å ta intiativ også. Bare utsetter det, håper at jeg skal få et lykkelig liv sånn helt uten videre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bugge1365380662

Jeg synes ikke du høres spesielt feig ut jeg.Naturlig å utsette ting,særlig hvis man får livet til å gå med jobb og eventuelt familie.Det er mange som ikke tar tak i ting før de kollapser. Men ingen grunn til å vente på at det skal bli verre heller.Jeg ville tatt det opp med primærlegen din,og fått h*n til å søke deg inn til en psykolog. Så lenge du vet med deg selv at det er ting som gjør deg mindre lykkelig enn du kunne vært,er det mer enn nok grunn til å søke spesialisthjelp.Vennlig hilsen bugge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...