Gå til innhold

Hei... det er nok ingen som vet hvem jeg er


Gjest slinki

Anbefalte innlegg

Det er sikkert ingen her som vet att jeg har en spiseforstyrrelse (anoreksi)

og det har jeg hatt i to år nå..

Jeg er ganske ny her på DOL, så jeg "kjenner" ikke så mange her..

For ett halvt år siden blev jeg utskrevet fra ett sykehus (avd. for spiseforstyrrelser) i Sverige

på Löwenströmska sjukhuset like utenfor stockholm..

Der lå jeg i ca. 1 år, og før det var jeg innlagt på UngdompsykiatriskKlinikk (uk) like ved SiA (sentralsykehuset i Akershus) i ett halvt år..

Jeg er veldig ensom nå, som jeg har kommet hjem, og det er vanskelig og treffe folk jeg kjenner...

Mamma pleier og være her inne på DOL, og fortalte meg om det, og så så jeg dette forumet, og tenkte kanskje jeg kunne dele noen av tankene mine med dere her som har samme problemer som jeg..

Jeg har lest noen innlegg her, og ser att de fleste her har bullimi, men man forstår hverandre for det.. det vet jeg!

Ja... det var introduksjonen min.. håper dere andre her inne blir friske, og sånt..

Jeg kommer nok till å legge inn ett innlegg en gang i blandt, og jeg blir veldig takknemmelig for svar

Koz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

*hilse pent på*

er camilla jeg..har anoreksi/bulimi..

er ikke ny, men blir gjerne kjent med de nye som kommer..:)

håper forumet og de som er her kan hjelpe dge eller støtte deg på noen måte..

*velkomstklem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest engelen

Hei du!

Alltid koselig med nye her:-) Du er ikke alene om å ha anorexi, hvis man skal kalle min sf det... Vet ikke helt hva jeg feiler?

Så flott at du fikk hjelp! Håper du klarer å bli helt frisk.

Du venner deg nok til å være med de andre litt etter litt, men det tar tid! Bruk den tiden du trenger!

Lykke til!!!

*stoor klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Slinki !

Det er bare koselig at du titter innom her, kanskje det får deg til å føle deg mindre ensom.

Har selv anoreksi, har vel også hatt det i ca.to år. Er 15 år nå, snart 16. Hvor gammel er du da ?

Håper at du har det bra nå, hvordan går det med deg ?

klem fra nullet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du!

Alltid koselig med nye her:-) Du er ikke alene om å ha anorexi, hvis man skal kalle min sf det... Vet ikke helt hva jeg feiler?

Så flott at du fikk hjelp! Håper du klarer å bli helt frisk.

Du venner deg nok til å være med de andre litt etter litt, men det tar tid! Bruk den tiden du trenger!

Lykke til!!!

*stoor klem*

Takk for att dere tar imot meg så hyggelig.

Jeg er 14 år (blir snart 15)

Koz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for att dere tar imot meg så hyggelig.

Jeg er 14 år (blir snart 15)

Koz

da var du veldig ung bnår du var på uk...?

uff...synd at så mange sliter...

*klemme*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*hilse pent på*

er camilla jeg..har anoreksi/bulimi..

er ikke ny, men blir gjerne kjent med de nye som kommer..:)

håper forumet og de som er her kan hjelpe dge eller støtte deg på noen måte..

*velkomstklem*

vil bare si velkommen =)

er selv 16 år, vet ikke helt hva slags SF jeg har egentlig.. det tyder mest på at jeg har anoreksi..

håper du får nytte av å være her på dol =)

*kos og klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laila Sundgot Schneider, Lege

Kjære slinki! Velkommen som bruker av forumet. Det varierer i perioder hvem som er mest aktive til å skrive- alle er hjertlig velkommne uansett om man sliter med en SF selv, lurer, kjenner noen som gjør det, har spm knyttet til de forskjellige former for SF osv,- eller som veldig mange; ønsker å dele egne erfaringer med andre.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...