Gå til innhold

Seroxat vs Aurorix NHD


mariex

Anbefalte innlegg

Ser at du skriver positivt om Aurorix, men at den må tas i atskillig større doser enn "anbefalt"for at man skal oppnå full virkning.Har prøvd Aurorix en gang, og hadde en fasntastisk virkning av den i ca 14 dager. Kunne det ha noen betydning at jeg gikk rett fra Seroxat ti Aurorix? En slags dobbeltvirkning?Eller tror du at det var dosen som ble for lav i lengden?Går nå på 40 mg Seroxat, og har hjelp av dem, men har veldig høy puls og høyt blodtrykk, så jeg tar 25 mg Lodoz+ Cardizem retard mot det.Siden jeg har gått i mange år på Seroxat, kunne jeg tenke meg å prøve Aurorix,men spørsmålet er om min psykiater har det samme syn på denne medisinen som du har.Det er vel kanskje mange meninger blandt fagpersonell her kanskje.Håper på svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bugge1365380662

Hei! Jeg ser at vi begge er litt interessert i denne "gamle" medisinen.Kan du huske dosen du gikk på når du prøvde den sist?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg ser at vi begge er litt interessert i denne "gamle" medisinen.Kan du huske dosen du gikk på når du prøvde den sist?

Hei Bugge!

Desverre er det så lenge siden at jeg husker ikke dosen,men i og med at Aurorix var så ny da, var det sikkert en ganske lav dose.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bugge1365380662

Hei Bugge!

Desverre er det så lenge siden at jeg husker ikke dosen,men i og med at Aurorix var så ny da, var det sikkert en ganske lav dose.

Ja,skjønner.Jeg er egentlig fornøyd med cipralex bortsett fra det jeg har inntrykk nesten alle sliter med,libidoet.Det er jo ikke noen liten bivirkning i lengden akkurat.Lurer på å prøve ut aurorix.Skal i hvertfall ta det opp med psykiateren min.Takker for svar,og vil bare si at det er hyggelig å se nicket ditt her og der.Skjønner at du var innom her før. VH bugge(jente)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...