Gjest problemstilling i heimen Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 .. og det regner på klærne hele dagen mens du er på jobb. Det er oppholdsvær resten av dagen og det ser ut til å være pent vær neste dag. Hva gjør du da. Vasker du alt på nytt eller lar du det bare tørke en gang til? Hvorfor? Og hva hvis du har hengt opp tøy ute og når du tar det inn så er det edderkopper på noen av håndklærne. Må du vaske dem da? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorangemy Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Nei, jeg vasker det ikke om igjen hvis det har regnet litt. Og jeg vasker det ikke om igjen om det er en edderkopp der. Men hvis min mann henger opp de svette fotballklærne til sin sønn over mine rene håndklær og og undertøy, så vasker jeg det om igjen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubia Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Nei, som regel vasker jeg det ikke på nytt ved regn. Da må det ha vært voldsom blåst eller noe samtidig slik at det er virvlet inn skitt i det våte tøyet liksom. Edderkopper : rister tøyet ute før jeg legger det i kurven. Det blir ikke vasket på nytt da. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Åsemor Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Jeg henger bare opp tøyet ute på verandaen min, og der finnes det verken regn eller edderkopper. Men jeg har lurt på det samme selv noen ganger, hva folk gjør med tøy som har blitt nedregnet... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
asterix Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Lar det tørke igjen, om det er veldig vått tar jeg det en runde i sentrifuga slik at det tørker fortere. Finnes det virkelig noen som vasker tøyet på nytt om det er kommet noen edderkopper på det??? Er edderkopper så møkkete på beina? *ler* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
astridny Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Jeg vasket det ikke på nytt hvis det har regnet,men hvis det kommer eddekopp på klærne så er det i vaksemaskin med de. Jeg er redd for eddekopper og vil dermed ikke ha klær eller håndduker som det har vært slike på. Ja jeg er pussig. ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uten signatur Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Rart egentlig! Det er mye mer skitt (pga forurensning i luftlaget) i nedbøren nå til dags enn det er i et håndkle som har tørket over en nydusjet kropp etter en treningsøkt feks. Men de fleste vasker jo det. DET blir ikke bare hengt opp til ny tørk... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tiliti Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Nei, jeg tørker dem bare. Edderkopper børster jeg bort. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fresja Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Tøy som er blitt vått av regnet lar jeg bare tørke en eller flere ganger til. Slutter det ikke å regne etter en uke, tar jeg inn det våte tøyet og tørker det inne. Vasker ikke på nytt om jeg ikke direkte ser at noe er skittent. Edderkopper rister jeg av. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bente831365380491 Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Hvis jeg har klær ute som blir gjennomvåte av regn så vasker jeg det på nytt! Det er så mye skitt i regnet, og det vil jeg ikke ha på klærne mine! Prøv bare å legg en hvit plate/fat e.l. ute noen dager mens det regner og la det tørke. Så får du se hvor skjoldete det blir! Og er det edderkopper på klærne, kan jg garantere at jeg IKKE rører de klærne!! Ikke før edderkoppene er borte hvertfall! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beatrize Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Rart egentlig! Det er mye mer skitt (pga forurensning i luftlaget) i nedbøren nå til dags enn det er i et håndkle som har tørket over en nydusjet kropp etter en treningsøkt feks. Men de fleste vasker jo det. DET blir ikke bare hengt opp til ny tørk... Det gjør jeg! Håndkleet blir jo ikke skittent av å tørke en nyvasket kropp. Så det kan jeg godt bruke tre-fire ganger. Ellers hadde det jo blitt sinnsykt mye klesvask! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gemini Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Det gjør jeg! Håndkleet blir jo ikke skittent av å tørke en nyvasket kropp. Så det kan jeg godt bruke tre-fire ganger. Ellers hadde det jo blitt sinnsykt mye klesvask! Gjenbruker dusjhåndklær jeg også. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tiliti Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Gjenbruker dusjhåndklær jeg også. :-) Henger meg på den. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dah! Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 KJære vene....! Hva skal man si?!?!?!?? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest meti Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Henger meg på den. Jeg også! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anki Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Om tøyet har blitt vått igjen av regn så vasker jeg det om igjen. Edderkopper orker jeg ikke å tenke på - har heldigvis ikke funnet det på klærne ... *grøss* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nanna Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Jeg også! Jeg og! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amber sun Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Hvis det har regnet på dem, vasker jeg dem om igjen. Hvis det er edderkopper på håndkleet, kaster jeg det først langt fra meg, grøsser, og så henter jeg det forsiktig i klypen (mens jeg står klar til å kaste det igjen og løpe), og så rister jeg det forsiktig. Hvis det går bra, rister jeg litt til (for ikke å få edderkopper ristet på meg), og tilslutt rister jeg _mye_. Forøvrig har jeg ikke disse situasjonene, for jeg tørker alltid klærne inne. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laguna1365380434 Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Jeg lar det tørke en gang til.. Om det er edderkopper på håndklene? Da løper jeg hylende vekk eller i sirkler og håndklene blir enten hengende til evig tid eller alternativt hentet av typen.. *grøss!* Jeg kan virkelig ikke med kryp! Jeg er av de som rømmer huset om jeg oppdager en bille eller noe slikt inne. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mor i juni Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Klær som er klissa våte av regn ville jeg vasket om igjen. Edderkoppene lar jeg spasere over på fingeren min, og frakter dem ut i friheten. ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.