Gå til innhold

sukk, hvorfor er han sånn??


Gjest engelen

Anbefalte innlegg

Gjest engelen

Blir så lei meg, tankene er ett eneste kaos! Nå sender exen meldinger hele tiden, og forteller at han vil dø og kjøre seg i hjel på mopeden pga meg... Orker det ikke. Han prøver å få meg tilbake, men jeg klarer det ikke:-( Vil så gjerne hjelpe han, for han sliter med andre ting å, men hjelpe han som en venn!

Skal treffe han i dag, vet ikke helt hva jeg skal si, men han trenger en forklaring! Få vite at det er MEG det er noe galt med, ikke HAN! Og mine følelser er ikke hans feil. Alle kan ikke elske hverandre, men det går ann å være venner...

huff, sorry folkens, men tankene måtte ut. Skal ha prøve i dag. Fikk lov til å gå litt før fra jobben, skal lese snart.

Jeg orker snart ikke mere, nå faller jeg!

Takk til trillian, lille tulla og camilla for at dere svarte meg!! Glad i dere alle, og dere andre her!!! Lonelygirl: tenker masse på deg! Håper på mail snart:-)

Stoor klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ikka la han dytte deg nedover..

det at han truer med selvmord, det er bare å legge flere steiner på din rygg..noe som du hvertfall IKKE trenger..

tenker på deg og håper dte går bra..

*klemmer masse*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest engelen

ikka la han dytte deg nedover..

det at han truer med selvmord, det er bare å legge flere steiner på din rygg..noe som du hvertfall IKKE trenger..

tenker på deg og håper dte går bra..

*klemmer masse*

Tusen takk for at du er her!! utrolig glad i deg!

Har en rar følelse i meg, alt har bare rast sammen, uten at jeg kan stoppe det.. klarer heller ikke spise:-(

Vil få det bedre, men det har sagt stopp... Han ødelegger meg.. jeg er ett lit vrak, os svak som bare f****. Styrken er borte.

Tenker masse på deg, og har ett lite håp om at det skal bli bedre for deg!! og meg:-)

*stoor klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei kjære vennen min:0))

Jeg må si jeg er HELT enig med camilla om at du IKKE må legge det på din rygg....

Jeg har selv vært borte i akkurat det du beskriver, og vet det ikke er gøy..

Men jeg klarte å gjøre det slutt med han, og han lever fortsatt!!!

Stå på sier jeg bare!!

*glad i deg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for at du er her!! utrolig glad i deg!

Har en rar følelse i meg, alt har bare rast sammen, uten at jeg kan stoppe det.. klarer heller ikke spise:-(

Vil få det bedre, men det har sagt stopp... Han ødelegger meg.. jeg er ett lit vrak, os svak som bare f****. Styrken er borte.

Tenker masse på deg, og har ett lite håp om at det skal bli bedre for deg!! og meg:-)

*stoor klem*

NEI!!!! Engelen min!!!!

Kjære Engelen min!!!

Styrken er IKKE borte!!!

Du bare graver den ned!!!

Du MÅ dra den opp igjen, du MÅ!!!!!!!!!

Jeg er så glad i deg og vil ikke at du skal ha det vondt!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for at du er her!! utrolig glad i deg!

Har en rar følelse i meg, alt har bare rast sammen, uten at jeg kan stoppe det.. klarer heller ikke spise:-(

Vil få det bedre, men det har sagt stopp... Han ødelegger meg.. jeg er ett lit vrak, os svak som bare f****. Styrken er borte.

Tenker masse på deg, og har ett lite håp om at det skal bli bedre for deg!! og meg:-)

*stoor klem*

ikke la han skyve deg nedover..det fortjener han ikke om han gjør det på denne måten..truer med selvmord fordi du ikke vil være sammen med han..

du må tenke på deg selv..prøve å ikke høre for mye på hva han sier..tenk på deg selv..

*klemme deg veldig lenge*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Laila Sundgot Schneider, Lege

Kjære engelen! Dette innlegget passer ikke inn på forumet her selv om det for deg er godt "å lufte seg". Forøvrig vil de fleste mennesker oppleve kjærlighetssorg når de blir forlatt, men de fleste klarer likevel å mestre sorgen uten å måtte komme med slike trussler som din eks gjør overfor deg. Jeg kjenner ikke til deres forhold, men tror generelt at det er viktig å ikke glemme at vi er ansvarlige for våre egne liv og at du ikke har ansvar i forhold til dette når det gjelder eksen din. Kanskje du kan råde han til å søke hjelp dersom han har vanskligheter med å bli forlatt,det å oppleve avvisning, lykke til med å ikke påta deg skyld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...