Gå til innhold

Skifte bank

Anbefalte innlegg

Gjest jehje
Skrevet

Jeg flytter til Oslo til høsten, og vil derfor skifte bank, da jeg har Sparebank 1 Midt-Norge.

Hvilken bank anbefaler du?

Lips1365380508
Skrevet

skandiabanken

Nordea banken, syns ikke noe som skandiabanken, da de ikke har minibank.

Skrevet

Nordea banken, syns ikke noe som skandiabanken, da de ikke har minibank.

Skandiabanken bruker alle minibanker som finnes.

Holder ikke det for deg? :-)

Skrevet

Jeg anbefaler også skandiabanken. Bortsett fra årsavgiften på visakortet finnes det ikke gebyrer i den banken og du styrer kontoen selv. Deler opp i så mange kontoer du vil, og flytter selv pengene dit du vil ha dem.

Gjest sa hun som har toller i familien
Skrevet

Skandiabanken

Lips1365380508
Skrevet

Skandiabanken bruker alle minibanker som finnes.

Holder ikke det for deg? :-)

Hehe,joda..men det koster vel å ta ut penger i andre minibanker? ikke vet jeg, har bare konto hos de,ikke kort..Men nordea mener jeg er gunnstigst, spesielt hvis man er student..da er alt gratis jo;) Har selv postbanken,den er god,men har tenkt å bytte til nordea..

Skrevet

Hehe,joda..men det koster vel å ta ut penger i andre minibanker? ikke vet jeg, har bare konto hos de,ikke kort..Men nordea mener jeg er gunnstigst, spesielt hvis man er student..da er alt gratis jo;) Har selv postbanken,den er god,men har tenkt å bytte til nordea..

Hele poenget med skandiabanken er at det ikke koster noe å bruke kortet eller betale regninger.

Med mindre du er i utlandet, da påkommer det valutapåslag dersom du bruker kortet.

Og det er et visa-årsgebyr på 250 kr for å ha kortet.

Skrevet

Det er bare ett svar på dette!

Cultura!

For alle som er opptatt av penger og etikk.

http://www.cultura.no/

For alle som er opptatt av å gi banken sin masse penger iallefall .. :P

Skrevet

For alle som er opptatt av å gi banken sin masse penger iallefall .. :P

Tja, det blir ikke tatt ut serlig fortjeneste i den banken, det er en ideell bank.

Skrevet

Tja, det blir ikke tatt ut serlig fortjeneste i den banken, det er en ideell bank.

Men kunden blir jo loppet uansett.

Lips1365380508
Skrevet

Hele poenget med skandiabanken er at det ikke koster noe å bruke kortet eller betale regninger.

Med mindre du er i utlandet, da påkommer det valutapåslag dersom du bruker kortet.

Og det er et visa-årsgebyr på 250 kr for å ha kortet.

Ah,der lærte jeg noe nytt ja. ;) Trodde den kostet jeg skjønner du..kanskje jeg da skal bestille visa-kortet hos de, har jo konto allerede.

Skrevet

Men kunden blir jo loppet uansett.

Loppet?

På ingen måte.

Skrevet

Ah,der lærte jeg noe nytt ja. ;) Trodde den kostet jeg skjønner du..kanskje jeg da skal bestille visa-kortet hos de, har jo konto allerede.

Skandiabanken, så klart. Alt gebyrfritt av transaksjoner i Norge, unntatt bet.kortet som også er billigere enn i andre banker så langt jeg vet.

Mvh

Skrevet

Det er bare ett svar på dette!

Cultura!

For alle som er opptatt av penger og etikk.

http://www.cultura.no/

Jeg trodde Cultura var en slags melk/yoghurt! ;-)

Med vennlig hilsen

Skrevet

Det er jo ingenting i veien for at du beholder Sparebank 1 Midt-Norge selvom du bor i Oslo. Og dessuten har banken din filial i Oslo... Bank 1 Oslo... om du ikke vil skifte av andre årsaker, da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...