Gjest dawn Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Noen som vet hvor mange billetter som er solgt? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Monitor Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Jepp, jeg vet. Og arrangørene vet det også :-) Åssen det? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Menst jeg venter på sommeren Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Jepp, jeg vet. Og arrangørene vet det også :-) Åssen det? Du kunne ikke svart på en ordentlig måte da? Om du nå vet det, så hvorfor være hovmoden? Dessuten er det vanskelig å finne ut om du da ikke jobber på posten eller billetservice som selger billeter... fordi den infoen ligger ikke på nett! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Monitor Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Du kunne ikke svart på en ordentlig måte da? Om du nå vet det, så hvorfor være hovmoden? Dessuten er det vanskelig å finne ut om du da ikke jobber på posten eller billetservice som selger billeter... fordi den infoen ligger ikke på nett! Du må jo kontakte arrangør (www.roskilde.dk) og ikke spørre på doktor online må du forstå. Postens ansatte og ansatte på billettservice har taushetsplikt om salgstall, kun arrangør får disse. Men ringer du til bs så får du en indikasjon på om du bør raska på eller om du kan ta det med ro. Du får kose deg på festival, om du får tak i billett ) mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Menst jeg venter på sommeren Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 De er også pliktige til å legge nok billetter i luken når du kommer dit, første gang jeg var der var det bare på måfå, og fikk billet i luken, MEN det er ikke noe å satse på da;) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dawn Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Du må jo kontakte arrangør (www.roskilde.dk) og ikke spørre på doktor online må du forstå. Postens ansatte og ansatte på billettservice har taushetsplikt om salgstall, kun arrangør får disse. Men ringer du til bs så får du en indikasjon på om du bør raska på eller om du kan ta det med ro. Du får kose deg på festival, om du får tak i billett ) mvh Jeg hadde billett, for tenk ! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Monitor Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Jeg hadde billett, for tenk ! Good for you ) Var det så gjørmete å jævli som det så ut på bildene på vg og dagbladet? Så ikke sååå koseli ut da... -men det var sikkert gøy likevel? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dawn Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 Good for you ) Var det så gjørmete å jævli som det så ut på bildene på vg og dagbladet? Så ikke sååå koseli ut da... -men det var sikkert gøy likevel? Det var så gjørmete og jævlig som det så ut. Det hadde sin pris å være der. Om det var verdt, er en annen sak. Dritt-vær hele uka. Svaret er vel kanskje at det var verdt det. Det bør bli god-vær til neste år. Og litt bedre band. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dawn Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 Good for you ) Var det så gjørmete å jævli som det så ut på bildene på vg og dagbladet? Så ikke sååå koseli ut da... -men det var sikkert gøy likevel? Det var så gjørmete og jævlig som det så ut. Det hadde sin pris å være der. Om det var verdt, er en annen sak. Dritt-vær hele uka. Svaret er vel kanskje at det var verdt det. Det bør bli god-vær til neste år. Og litt bedre band. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.