Gå til innhold

Strengen ryker...

Anbefalte innlegg

Gjest -Vest-gutt-
Skrevet

Jeg er en ung mann på 23 år, og har fast følge. I påsken var vi på tur og skulle kose oss, men det ble ikke helt sånn. Mens vi hadde samleie, føltes det ut som om noen stakk en nål på undersiden av penisen min. Jeg blødde kraftig, men det gikk over etter en stund. Vi ventet med sex en uke og prøvde på nytt. Det gikk bra.... Men i midten av mai skjedde det samme igjen. Vi ventet en uke, men da vi skulle prøve igjen, var det noe som ikke temte helt. Hver gang jeg skyver inn, stikker det i såret på undersiden. Det funker å bruke kondom, men det er jo kjipt å bruke det hele livet. Tror du det går over om man holder HELT opp med sexen i et par uker slik det får grodd skikkelig? Eller bør jeg oppsøke lege. Det ser ut som om den "ene" av strengene på undersiden har løsnet fra penis-hodet, og henger nå ned som en liten tapp på undersiden. Bør jeg oppsøke lege? Hva kan evt. gjøres?

Skrevet

Hei hei. D høres ikke så veldig bra ut.. Ville gått til legen hadde jeg vært deg. Vet dere gutter synes det er forferdelig å gå til legen med noe slikt, men husk at leger er proffe! husk også at det ikke akkurat er moro å liggi i den jævla stolen for å jenter heller..

Lykke til c",)

Skrevet

Hei hei. D høres ikke så veldig bra ut.. Ville gått til legen hadde jeg vært deg. Vet dere gutter synes det er forferdelig å gå til legen med noe slikt, men husk at leger er proffe! husk også at det ikke akkurat er moro å liggi i den jævla stolen for å jenter heller..

Lykke til c",)

Gå til legen...

Gjest Gro Isachsen, Sexpert
Skrevet

Den enkleste behandlingen for stram streng er at du går til legen og får utført en liten operasjon under lokalbedøvelse. Legen foretar et lite snitt og forlenger strengen, noe som gjør at problemet du strir med for de aller fleste forsvinner for alltid. Det er mulig fastlegen din kan gjøre dette snittet, eller han kan sende deg til en spesialist.

Du kan selvsagt velge å ha svært forsiktig sex resten av livet, men det er vel ikke det du ønsker.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...