Gå til innhold

What if...

Anbefalte innlegg

Han er så mye sterkere enn meg. Jeg er så svak. Jeg klarer ikke stå imot lenger. Han har vunnet.

De er sterkere enn meg alle sammen. Og de står sammen om å knekke meg. Jeg er et bytte for dem; et leketøy de kan kontrollere.

For de vet så inderlig godt at den motstanden jeg setter opp, bare blir svakere og svakere. Jeg gjør alt de vil ha meg til å gjøre.

Tror de...

For egentlig er det ikke jeg som gjør det. Egentlig er det bare kroppen min. Men jeg lar dem tro hva de vil. Jeg bryr meg ikke. Jeg har ikke noe å si likevel.

Jeg er ikke mer... Hvorfor skal jeg være mer når jeg ikke får gjort noe likevel? Kroppen min og viljen min har de overtatt, så hvor skal jeg være da?

Det er ikke plass til meg lenger; jeg får finne på noe annet...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/150442-what-if/
Del på andre sider

Fortsetter under...

ikke gi opp.. jeg vet at det kommer en bedre dag for deg, slik det kommer en bedre dag for oss alle.. du må fortsette å kjempe.. om ikke for noe annet så kjemp for å vise dem at du bestemmer over ditt eget liv. selv om du ikke føler det så gjør du det.

kanskje du tror du er svakest, men det er ikke den som er redd som er svakest, det er den som er feig og uærlig og ond som er svakest. husk at å være svak betyr ikke at du er minst verdt, eller noe annet, det betyr kun at du har brukt mye krefter og kjempet mye. alle trenger vi en pause til å samle krefter, gi deg selv denne pausen.. men ikke gi opp!!

lykke til!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/150442-what-if/#findComment-959915
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...