threzi Skrevet 19. juni 2004 Skrevet 19. juni 2004 Jeg fikk vite nyheten i går. En beskjed jeg har ventet i mange år på. Noe jeg har jobbet hardt med for å oppnå. Selv om jeg har ønsket dette lenge, så gruer jeg meg også. Jeg har endelig fått beskjed om at jeg skal starte med traumebehandling til høsten. Jeg kan nesten ikke tro det. Jeg må bare forvente meg en del nedturer og turer inn på lukket. Men det er verd det. Nå får jeg endelig lov å prate om det jeg har hatt inne meg så lenge.... 0 Siter
Bugge1365380662 Skrevet 19. juni 2004 Skrevet 19. juni 2004 Gratulerer så mye. Lykke til! Det var kjekt å høre. Og så godt å få vite det sånn før sommeren. Sommerhilsen fra bugge. 0 Siter
Anniken79 Skrevet 27. juni 2004 Skrevet 27. juni 2004 Hei threzi! Så flott å høre. Takk for hilsenen lenger nede. Lenge siden jeg også har skrevet noe her inne nå. Har hatt mye, og vært veldig sliten. Men er inne og leser av og til ihvertfall. har ikke orket å skrive noe selv. Sender deg ihvertfall en stor klem og lykke til med traumebehandling. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.