Gå til innhold

Tusenfryd.

Lorangemy

Anbefalte innlegg

Tusenfryd opererer med gule og grønne priser. I morgen er det gul pris for å komme inn.

Det vil si kroner 250,- for de over 120 cm.

Men de 250,- kronene man betaler da, er det for å kjøre alle karusellene der? Mener man fikk et armbånd og kunne kjøre alt der inne.

Det er noen år siden jeg var der.....

Eller må man betale for hver eneste karusell der inne i tillegg?

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå er det slik at du betaler for å komme inn, og det er det. Det aller meste inne i parken er da gratis.

Det stemmer at de prøvde seg med en litt annen løsning for noen år siden, men de gikk altså tilbake til den opprinnelige der du betaler en sum for å komme inn, og det er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det slik at du betaler for å komme inn, og det er det. Det aller meste inne i parken er da gratis.

Det stemmer at de prøvde seg med en litt annen løsning for noen år siden, men de gikk altså tilbake til den opprinnelige der du betaler en sum for å komme inn, og det er det.

Men det er egentlig kjempedumt for dem som ikke kan gjøre noen ting der inne og bare er med ungene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

"Det vil si kroner 250,- for de over 120 cm."

Jeg synes at det er ufattelig diskriminerende at høye mennesker skal måtte betale mindre enn lave mennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Det vil si kroner 250,- for de over 120 cm."

Jeg synes at det er ufattelig diskriminerende at høye mennesker skal måtte betale mindre enn lave mennesker.

Jeg synes det er verre at noen må betale 250 kr for å se på at andre har det gøy.

Men jeg gjør alt og synes alt er moro så jeg betaler gjerne :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Jeg synes det er verre at noen må betale 250 kr for å se på at andre har det gøy.

Jeg synes egentlig ikke at Tusenfryd og sånn er så kult. Jeg er alltid sikker på at den jævla loopen kommer til å få motorstopp når akkurat jeg sitter opp ned og skriker.

Det er så jævla typisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ShitDiddelyDo

Uansett så føler jeg det helt klart er diskriminerende at dverger kommer inn for halv pris.

Ikke minst er det diskriminerende mot dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes egentlig ikke at Tusenfryd og sånn er så kult. Jeg er alltid sikker på at den jævla loopen kommer til å få motorstopp når akkurat jeg sitter opp ned og skriker.

Det er så jævla typisk.

Men det er jo halve moroa at man er redd for slike ting. Jeg skriker som en gal og er så happy når jeg er ferdig :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett så føler jeg det helt klart er diskriminerende at dverger kommer inn for halv pris.

Ikke minst er det diskriminerende mot dem.

Helt enig :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Men det er jo halve moroa at man er redd for slike ting. Jeg skriker som en gal og er så happy når jeg er ferdig :o)

Det er moro helt til du blir sittende opp ned i loopen og må hentes ned av Gøteborg Fire Department.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er moro helt til du blir sittende opp ned i loopen og må hentes ned av Gøteborg Fire Department.

Ikke skrem livet av meg nå. Jeg var så redd i mange år at jeg ikke turte. Nå tør jeg igjen men er nesten hysterisk.

Men gøy er det :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Det er så jævla typisk.

Pingle;)

Riktig spennende blir slike ting først når tivolimaskinene er satt opp av fulle, barbeinte, dansker..;)

Tusenfryd er jo helt safe..(?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Pingle;)

Riktig spennende blir slike ting først når tivolimaskinene er satt opp av fulle, barbeinte, dansker..;)

Tusenfryd er jo helt safe..(?)

Jeg kjører karuseller, men jeg forstår ikke hvorfor jeg gidder.

Jeg husker når jeg var liten og det kom sånne tilreisende tivolier i ny og ne. Dritings finner som satt bak spakene og kjørte karusellene fortere og fortere rundt, i takt med hvor fulle de var.

Utrolig at foreldra våre lot oss få lov...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

laguna1365380434

Jeg kjører karuseller, men jeg forstår ikke hvorfor jeg gidder.

Jeg husker når jeg var liten og det kom sånne tilreisende tivolier i ny og ne. Dritings finner som satt bak spakene og kjørte karusellene fortere og fortere rundt, i takt med hvor fulle de var.

Utrolig at foreldra våre lot oss få lov...

he,he..nettopp!

Så er det alltid litt spennende å lure på om det egentlig er meningen om maskinen skal gjøre og låte sånn og slik eller om det er tegn på snarlig sammenbrudd i maskineriet, manglende deler og snarlig død..;)

Jeg har dog alltid vært en sucker for tivoli, og jeg tror ikke mor mi kunne holdt meg unna med makt!;)

Jeg elsker det fortsatt, og pleier å få tvunget med meg kjæresten(hvilket er en stor kjærlighetserklæring fra hans side, han er livredd og hater med pasjon..;)) eller andre uheldige i min nærhet hver gang noen har raklet sammen noe som går høyt, fort og rundt i nærheten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

he,he..nettopp!

Så er det alltid litt spennende å lure på om det egentlig er meningen om maskinen skal gjøre og låte sånn og slik eller om det er tegn på snarlig sammenbrudd i maskineriet, manglende deler og snarlig død..;)

Jeg har dog alltid vært en sucker for tivoli, og jeg tror ikke mor mi kunne holdt meg unna med makt!;)

Jeg elsker det fortsatt, og pleier å få tvunget med meg kjæresten(hvilket er en stor kjærlighetserklæring fra hans side, han er livredd og hater med pasjon..;)) eller andre uheldige i min nærhet hver gang noen har raklet sammen noe som går høyt, fort og rundt i nærheten..

Det er hyggelig når man drar på sånne ting med kjæresten sin.

Da kan man gå rundt, spise is, kose seg med en øl, titte på damene, peke på dvergene som ofte oversvømmer disse stedene på grunn av den diskriminerende rabatten, og ha sex i speilhuset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Karuseller og sånt koster ikke noe nei.. For oss som ikke tar karuseller i det hele tatt er det rimelig idiotisk å måtte betale 250 kr bare for å komme inn der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...