Gå til innhold

Ang. søvn. Noen som har det som meg?


Gjest Ingenting er som soving...

Anbefalte innlegg

Gjest Ingenting er som soving...

Får stort sett sove uten sovemedisin, men jeg synes ikke at jeg får sove lenge nok.

Sover fem timer og så våkner jeg helt uthvilt.

Samtidig synes jeg at det er så godt å sove at jeg skulle ønske jeg fikk sove lengre.

En annen ting er at jeg synes dagene blir alt for lange. Skolen har stengt.Det er ingen som er våken, ingenting som er åpent og ingenting på tv.

Nå bruker jeg Nozinan, men er redd for at det "fucker-opp" hodet mitt.

Vell vell...

God natt..

Eller God morgen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har det ganske likt som deg. Sover ikke mer enn omlag 5 timer, men da sover jeg som regel godt. Jeg føler også at det er litt for lite, så jeg prøver å sove en time eller to på ettermiddagen, men da må jeg ha noen til å vekke meg slik at jeg ikke sover for lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke alle trenger så mye søvn, og siden du våkner uthvilt så er vel problemet ditt snarere at du ikke har noe å drive med som du liker enn at du sover for lite.

Har du noen mulighet til å få deg sommer jobb? Eller kunne du finne en eller annen hobby som du likte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...