Gå til innhold

venninna mi


aloone

Anbefalte innlegg

jeg har ei venninne som sliter med depresjon, angst og spiseforstyrrelse.. en dag jeg var hjemme hos henne, så jeg fire pakker med paracet inne i toalettveska hennes.. jeg lurer på hva som vil skje hvis hun tar alle sammen? det er vel rundt 80 tabl tilsammen.. er veldig bekymret for henne, hun har prøvd å ta selvmord sju ganger før.. vær så snill svar meg.!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

vil bli borte

Av 80 Paracet dør hun. Det er helt sikkert.

De fleste vil dø av 20.

Men det tar, heldigvis, lang tid sånn at de fleste når å ombestemme seg før de dør.

Det kan ta to dager etter overdose før symptomene dukker opp.

Jeg ville ha ringt inn en bekymringstelefon til fastlegen.

Håper at det vil ordne seg for venninnen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av 80 Paracet dør hun. Det er helt sikkert.

De fleste vil dø av 20.

Men det tar, heldigvis, lang tid sånn at de fleste når å ombestemme seg før de dør.

Det kan ta to dager etter overdose før symptomene dukker opp.

Jeg ville ha ringt inn en bekymringstelefon til fastlegen.

Håper at det vil ordne seg for venninnen din.

takk for svar.. jeg skal gjøre alt jeg kan for å hindre henne.. jeg vil ikke miste ho, jeg er så uendelig glad i ho..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest et tips

Ja, det er dødelig dose. Men det er også store sjanser for at hun kaster alt opp igjen. Magen vil nok reagere på så stor dose. Likevel bekymringsfult.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...