Christine22 Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Jeg bare lurte på om det er noen her ute som kan svare meg på noe.. Jeg har lest så mye om cyste og alt mulig rart.. Er så bekymret for hva som skjer nedi magen min. Jeg har ofte "kramper" i magen, Jeg kjenner en forferdelig smerte i magen, nede ved eggstokkene.. Det er smerter som kommer og går mange ganger etter hverandre. Noen ganger har jeg mye luft i magen som jeg ofte "kniper inne", er det farlig? Noen ganger kan det føles ut som det er det.. at det er luftbobler i magen.. Hva slags symptomer får man hvis det er cyste? Føler også at magen min kan være opplåst og når jeg kjenner kjennes det ut som jeg har kuler inni magen.. En annen ting er at jeg har nesten ikke mensen, det har vært slik de siste 2-3 årene egentlig.. noen ganger er det ingenting.. Jeg begynner å bli litt bekymret siden jeg er redd jeg ikke kan bli gravid. De siste gangene nå har det vært ekstremt lite blod, jeg går på p-piller. Det er slik at det begynner med litt brum guffe, så kommer det litt blod, og så kommer det brun guffe i noen dager også er det ferdig. Det lukter ikke. Jeg spurte en lege en gang om dette med at jeg nesten ikk ehadde mensen, men hun hjalp meg lite Vær så snill å skriv hvis noen har noen svar. Hilsen bekymret meg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.