Gjest fanta Skrevet 11. januar 2001 Del Skrevet 11. januar 2001 Hei, Vet ikke om dette er riktig forum, men kanskje noen kan hjelpe meg likevel? Jeg har en kraftig senebetennelse i den ene skulderen og vurderer å be om en kortisonsprøyte. Har noen spørsmål ang. det: Kan jeg få kortison på legevakten? Hvordan virker det? Må du holde deg i ro i flere dager etterpå? Får du smerter i en tid etterpå? Og et selvsagt spørsmål siden jeg har sprøyteskrekk: Er det en fryktelig vond injeksjon? Blir kjempetakknemlig for raske svar, må gjøre noe snarest... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
John Gunnar Oppheim, Instruktør Skrevet 11. januar 2001 Del Skrevet 11. januar 2001 Hei, prøv dette forumet her: http://forum.doktoronline.no/forum/42/ Der vil det være leger som kan svare på spørsmålene dine. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.