amber sun Skrevet 21. juni 2004 Skrevet 21. juni 2004 Angående Nettakvariet. Er sidene flyttet eller bare nede? Har forsøkt å komme inn på siden i et par dager, men får bare beskjed om currently available. Er det en ny webadresse, eller serverproblemer? 0 Siter
carma Skrevet 22. juni 2004 Skrevet 22. juni 2004 NA sliter litt for tiden, ja.. Harddisken er brent, og ISP'en har ikke hatt fullgode backup-rutiner, så når forumet kommer opp igjen, vil det derfor være satt tilbake noen måneder. (Tilbake til når de byttet server her i våres.) Det skal være oppe igjen i løpet av uken i alle fall, fikk jeg beskjed om i går! Abstinenser du óg...? :-o 0 Siter
amber sun Skrevet 22. juni 2004 Forfatter Skrevet 22. juni 2004 carma skrev (På 22.6.2004 den 19.14): NA sliter litt for tiden, ja.. Harddisken er brent, og ISP'en har ikke hatt fullgode backup-rutiner, så når forumet kommer opp igjen, vil det derfor være satt tilbake noen måneder. (Tilbake til når de byttet server her i våres.) Det skal være oppe igjen i løpet av uken i alle fall, fikk jeg beskjed om i går! Abstinenser du óg...? :-o Ja...må jo innom og titte. Og så må jeg snart ha tak i noen der, for jeg vil kjøpe med meg noen discus når vi tar en helgetur tilbake til Jessheim i august. Og da må jeg sjekke på NA, om han som har dem har igjen noen. Jah... - Får sjekke senere i uka, takk for svar! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.