Gå til innhold

Er vi kjipe?...

Anbefalte innlegg

Gjest -ut på tur...
Skrevet

Min mann og jeg har fått barnevakt en liten uke i juli, og skal på kjæresteferie. Vi reiser til en by mannen min har studert i før. Der studerte han sammen med en kamerat, og vi er endel sammen med han og samboeren nå.

Saken er at nå vil de "være med oss" på ferie til denne byen, men det vil ikke vi....

Vi vil ha en kjærestehelg, og bare ha god tid til hverandre. Jeg liker ikke måten han behandler samboeren på, og kommer da til å irritere meg.(grr...) De må også ha med seg jenta på 3 mnd

Og vi liker ikke at andre skal ha henge seg på vårt opplegg....

Er vi veldig kjipe som sier at vi har lyst å reise alene?

Gjest malun
Skrevet

Nei, det er dere slett ikke.

Det er kjipere, både for dere og dem, om dere reiser på tur sammen med noen dere egentlig ikke vil feriere med.

Si at dere trenger tid sammen og at dere har gledet dere til å være kjærester i tosomhet - og at dere har mye å prate om.

Hvis de ikke forstår det, er de som er kjipe.

Skrevet

Nei, dere er ikke kjipe i det hele tatt.

Det er faktisk det andre paret som mangler sosiale antenner, da de vil henge seg på et par som planlegger kjærlighetsferie.

Ha en utsøkt ferie, alene.

c",)

Skrevet

Nei, hvorfor er dere kjipe for det.

Man har vel rett til å ha en tur alene?

Gjest Randih
Skrevet

Nei, dere er ikke kjipe i det hele tatt.

Det er faktisk det andre paret som mangler sosiale antenner, da de vil henge seg på et par som planlegger kjærlighetsferie.

Ha en utsøkt ferie, alene.

c",)

ja, det var det med de sosiale antennene deres da.....

Akkurat nå står gubben i telefonene med kameraten sin, og jeg prøver å lytte, bare bittelitt.........

Gjest Menst jeg venter på sommeren
Skrevet

Ikke kjipt i det hele tatt, spørr du meg!

Altså, hvorfor de i det hele tatt har tenkt på denne måten skjønner jeg ikke!

Skrevet

Selvsagt er ikke dere kjipe. Som andre her sier er det vel heller dette paret som er kjipe, som ikke fatter at det er dumt å henge seg på en allerede planlagt kjæresteferie.

Skrevet

Nei ikke i det hele tatt.

Dere har planlagt tur uten barn. Ikke noe morro å måtte reise sammen med andres barn da. Blir ikke samme turen det.

Si at dere kan dra på en familietur med barn sammen en annen gang. Men at dere nå har litt behov for å pleie parforholdet.

De burde ikke bli sure da.

Skrevet

Jeg kan godt dra på en familietur sammen med andre familier, og sikkert også dratt på en dobbeltpar-tur med et annet par hvis det passet seg slik. Mmen dersom vi skal ha en helg alene uten barn, så ville jeg ALDRI reist sammen med en annen FAMILIE!

Gjest sandex
Skrevet

Om det var familietur dere skulle på, så kunne jo dere takket ja..

Men å ta med familie på kjæreste-tur?!!?

NEI TAKK!! :) Da kan dere jo like godt avbestille barnevakten og ta med deres egen også :)

hare1365380455
Skrevet

Neida, si dere gjerne vil ha en tur alene..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...