Gå til innhold

Kan noen gi meg råd ang spiseforstyrrelser??

Anbefalte innlegg

Gjest snuppsi_24
Skrevet

Jeg har en liten søster som sliter med spiseforstyrrelser. Hun skjønner det ikke selv,det er så forferdelig å være vitne til .Til å begynne med ville hun slanke seg litt,hun er 15år og var litt "rund" men ikke kraftig i det hele tatt. Nå er hun snart ett skjelett,er iskald å ta i og er mye syk.Det begynte med at hun kastet opp maten,så sluttet hun med det,men nå vil hun ikke spise.Spiser max ett lite måltid om dagen men spiser sjokolade,chips og div iblant.Men uansett hva jeg sier og gjør så nekter hun på alt!Sier hun har vondt i hodet og når det er snakk om mat er hun kvalm og vil ikke ha noe. Jeg blir sprø,det er så vanskelig å være vitne til at noen man er så glad i gjør deg selv så vondt... hva kan jeg gjøre og si??

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...