modesty Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Hvor mange nordmenn er det som får kreft hvert år nå?? Alle slags typer kreft. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Den opprinnelige m&m Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Jeg vet ikke, men det kan hende du finner svaret inne på kreftforeningens sider. Jeg har i allefall sett noen tall i tiggerbrev fra dem en gang. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daisy Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Det vet jeg ikke, men jeg hørte et sted at om 20 år kommer 2 av 3 til å få kreft. Skremmende. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 fra: http://www.kreftregisteret.no/ http://www.kreftregisteret.no/forekomst_og_overlevelse_2001/cin_2001.pdf Tall for 2001: Nyoppdagete tilfeller i 2001: Alle kreftformer: Antall menn: 11583 Antall kvinner:10885 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest enda et nick Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Har du sjekket på www.kreftregisteret.no? Spørsmål som dette gjør meg nyssgjerrig: hvorfor søker du ikke på google selv? Det tar bare etpar minutter. Synes du det er vanskelig? Kjedelig? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Millinniisis Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Har du sjekket på www.kreftregisteret.no? Spørsmål som dette gjør meg nyssgjerrig: hvorfor søker du ikke på google selv? Det tar bare etpar minutter. Synes du det er vanskelig? Kjedelig? Hvis du synes at det er så plagsomt at folk spør om dette her i stedet for å søke selv, så la for all del la være å svare på spørsmålene da...skjerpings! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest enda et nick Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Hvis du synes at det er så plagsomt at folk spør om dette her i stedet for å søke selv, så la for all del la være å svare på spørsmålene da...skjerpings! Jeg skrev at jeg var nyssgjerrig, og det var ærlig ment. Jeg syntes altså ikke det var plagsomt. Jeg har ikke noe med å vite hvorfor folk ikke bruker google, men jeg tok meg den frihet å spørre, fordi jeg var nyssgjerrig. Kanskje jeg kunne lære noe om hvordan folk bruker nettet. Det var selvfølgelig ingen plikt å svare. Jeg burde kanskje ikke stilt dette spørsmålet til modesty, men laget en egen tråd om det? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.