Gå til innhold

Kreft og hyppighet

modesty

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Den opprinnelige m&m

Jeg vet ikke, men det kan hende du finner svaret inne på kreftforeningens sider. Jeg har i allefall sett noen tall i tiggerbrev fra dem en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest enda et nick

Har du sjekket på www.kreftregisteret.no?

Spørsmål som dette gjør meg nyssgjerrig: hvorfor søker du ikke på google selv? Det tar bare etpar minutter. Synes du det er vanskelig? Kjedelig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Millinniisis

Har du sjekket på www.kreftregisteret.no?

Spørsmål som dette gjør meg nyssgjerrig: hvorfor søker du ikke på google selv? Det tar bare etpar minutter. Synes du det er vanskelig? Kjedelig?

Hvis du synes at det er så plagsomt at folk spør om dette her i stedet for å søke selv, så la for all del la være å svare på spørsmålene da...skjerpings!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest enda et nick

Hvis du synes at det er så plagsomt at folk spør om dette her i stedet for å søke selv, så la for all del la være å svare på spørsmålene da...skjerpings!

Jeg skrev at jeg var nyssgjerrig, og det var ærlig ment. Jeg syntes altså ikke det var plagsomt.

Jeg har ikke noe med å vite hvorfor folk ikke bruker google, men jeg tok meg den frihet å spørre, fordi jeg var nyssgjerrig. Kanskje jeg kunne lære noe om hvordan folk bruker nettet. Det var selvfølgelig ingen plikt å svare.

Jeg burde kanskje ikke stilt dette spørsmålet til modesty, men laget en egen tråd om det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...