tullik1365380639 Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Hei Jeg har en streng bak på fortennene for å unngå at de glir fra hverandre. Vil det være mulig for meg å gi oralsex, eller vil det bli ubehagelig for partneren? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lille rosinen Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Jeg har også streng bakpå tennene mine, men aldri hørt om at det skulle være noe problem... Kanskje jeg burde spørre...?? Aldri tenkt på det! Bruker jo ikke baksiden av tennene mine akkurat... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nolte Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Uansett skal du holde tenna langt unna når du utfører oralsex, så dette kan ikke være noe problem. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KSSK Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Jeg har også en ståltrå bak på tennene mine, har aldri tenkt på det jeg. Er ganske sikker på at dette ikke påvirker oralsexen, har ihvertfall aldri hørt en gutt nevne det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prozak Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Uansett skal du holde tenna langt unna når du utfører oralsex, så dette kan ikke være noe problem. Neida. At de biter litt er jo bare digg :-) ".........................." 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 For at den tråden som sitter på baksiden av tennene dine i det hele tatt skal touche penis, så skal du bite rimelig dypt. For å si det mildt. Så med mindre du er oralsexens svar på Haisommer og går for å få en skrekkfilm oppkalt etter deg (Oralsommer 1, 2 og 3?), så har du ikke noe å frykte ...og enda viktigere: Din partner har ingenting å frykte! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nolte Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Neida. At de biter litt er jo bare digg :-) ".........................." For en mann å føle tenna hennes rasper og river, er ikke akkurat "digg". 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hammma Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 For en mann å føle tenna hennes rasper og river, er ikke akkurat "digg". rasper å river? nei men litt små biting er da godt! enig med prozak! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gro Isachsen, Sexpert Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Ser du har fått mange gode kommentarer fra andre. Min kommentar er at minst mulig at tennene bør komme i kontakt med kjønnsorganet til partneren. Det gjelder enten det er en mann eller en kvinne som mottar oralsex. Prøv å dekke tennene med leppene. Da er også sjansen minimal for å komme borti med strengen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.