Gå til innhold

regulering

tullik1365380639

Anbefalte innlegg

tullik1365380639

Hei

Jeg har en streng bak på fortennene for å unngå at de glir fra hverandre. Vil det være mulig for meg å gi oralsex, eller vil det bli ubehagelig for partneren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lille rosinen

Jeg har også streng bakpå tennene mine, men aldri hørt om at det skulle være noe problem...

Kanskje jeg burde spørre...?? Aldri tenkt på det! Bruker jo ikke baksiden av tennene mine akkurat...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også en ståltrå bak på tennene mine, har aldri tenkt på det jeg. Er ganske sikker på at dette ikke påvirker oralsexen, har ihvertfall aldri hørt en gutt nevne det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett skal du holde tenna langt unna når du utfører oralsex, så dette kan ikke være noe problem.

Neida. At de biter litt er jo bare digg :-)

".........................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

For at den tråden som sitter på baksiden av tennene dine i det hele tatt skal touche penis, så skal du bite rimelig dypt.

For å si det mildt.

Så med mindre du er oralsexens svar på Haisommer og går for å få en skrekkfilm oppkalt etter deg (Oralsommer 1, 2 og 3?), så har du ikke noe å frykte

...og enda viktigere: Din partner har ingenting å frykte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neida. At de biter litt er jo bare digg :-)

".........................."

For en mann å føle tenna hennes rasper og river, er ikke akkurat "digg".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en mann å føle tenna hennes rasper og river, er ikke akkurat "digg".

rasper å river? nei men litt små biting er da godt! enig med prozak!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest Gro Isachsen, Sexpert

Ser du har fått mange gode kommentarer fra andre. Min kommentar er at minst mulig at tennene bør komme i kontakt med kjønnsorganet til partneren. Det gjelder enten det er en mann eller en kvinne som mottar oralsex.

Prøv å dekke tennene med leppene. Da er også sjansen minimal for å komme borti med strengen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...