coxx Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Jeg tar utdanning i sykepleie, og sjekket nå... jeg har etter to år kun 45 studiepoeng. Etter tre år skal det være 180. Ehh jeg har 90 etter andre og et år igjen... hvordan skal dette bli 180? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
coxx Skrevet 22. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2004 jeg har altså 45 x 2... dvs 90 poeng etter to år 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lille rosinen Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Et fulltidsstudium over et år tilsvarer 60 studiepoeng. Dette tilsvarer det som før var 20 vekttall. 60 studiepoeng ganger tre år blir... 180 studiepoeng :-) Hvis du går fulltidsstudium syns jeg det er rart om du bare får 45 studiepoeng i året. Er du sikker på at det ikke er noe praksis i tillegg som du får studiepoeng for eller noe? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.