Gå til innhold

Kaldt i Bulgaria?

Anbefalte innlegg

Gjest ariette
Skrevet

Er det kaldt i Bulgaria?! Altså ikke iskaldt, men kaldere enn andre "sydenland?" Fikk beskjed om at det var like varmt der og lite regn når jeg bestilte tur dit, men når jeg har sett på værmeldinger derfra er det bare "kaldt" og regnregnregn.. Noen som har vært i Bulgaria som vet noe om temperaturene der?

serendipity
Skrevet

Gjennomsnittstemperaturen der er litt laver i sommermånedene enn feks. Mallorca. Men kaldt er det ikke. Det er isåfall helt tilfeldig.

Skrevet

Når de viser Bulgaria på værmeldingen er det jo været i hovedstaden Sofia som kommer opp. Jeg har vært i Bulgaria to ganger (Albena og Golden Sands), og begge ganger har det vært mellom 27 og 35 grader varmt. Dette har vært i henholdsvis juni/juli og juli/august.

Skrevet

Bare sånn by the way... Hva heter Bulgaria på engelsk?

Har hørt at Bulgaria er et kjempebra ferieland! Og det må vel ikke nærme seg 40 grader for å ha det bra?

Skrevet

Bare sånn by the way... Hva heter Bulgaria på engelsk?

Har hørt at Bulgaria er et kjempebra ferieland! Og det må vel ikke nærme seg 40 grader for å ha det bra?

Det heter Bulgaria på engelsk også.

Skrevet

Det heter Bulgaria på engelsk også.

Ok!

Vi brukte mange timer på et vorspiel til å diskutere dette.... Eller var det på nachspielet? Langtekkelig var det iallefall, og ingen hadde noe godt svar.

Gjest epletre
Skrevet

jeg har vert der flere ganger. Det er ikke kaldt, men du maa regne med en dag eller to med regn.

For to aar siden kom vi midt i en regnperiode. Regnet nermest non stop i 1,5 uke.. Men brune ble vi!!

Gjest uten signatur
Skrevet

Det er veldig billig der iallefall! DET er noe å ta med seg nå som 'vanlige Syden' er bitt dyr de fleste steder.

Skrevet

Var der i slutten av august et år, og heldigvis var temperaturene litt lavere enn mange steder rundt Middelhavet! Likevel langt varmere enn det normalt er i Norge.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...