hg25 Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 skal begynne prosessen nå i august i haugesund.. fikk et litt skuffende første inntrykk.. håper det neste møte med de er bedre.. er det en har påkjenning med alle hormonene... hilsen nervøs nybegynner 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zabo Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 hei, hei Det varierer veldig fra person til person. Jeg er ikke plaget av hormonene (ikke mye ihvertfall), men noen er det. Ha en positiv innstilling, så skal du se det går bra. Vi lykkes på første forsøk første gangen, men mislyktes nå på 1.søskenforsøk. Det er veldig spennende alt sammen. Håper det går deres vei. Lykke til:-) klem zabo 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meg selv Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Jeg kjenner ikke til det sykehuset, men jeg har vært flere andre steder, og neste alle som jobber der er varme, forståelsesfulle mennesker, så jeg håper det går bedre ved neste møte! IVF er en tøff prosess både for kropp og sjel, og som zabo skriver, en positiv holdning kan gjøre mye. Noen er veldig plaget, jeg har vært det selv tidligere, men kanskje litt fordi "hodet mitt trodde det skulle være sånn"? De to siste forsøkene har vært nesten uten bivirkninger, men sliten blir man selvsagt! Prøv å sette av litt tid til deg og dere selv, og slapp av litt før dere skal i gang (litt spa, kanskje?), og ikke planlegg for mange aktiviteter på fritiden like før (eller etter!) uttak. Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
67 modell Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 hei, hei Det varierer veldig fra person til person. Jeg er ikke plaget av hormonene (ikke mye ihvertfall), men noen er det. Ha en positiv innstilling, så skal du se det går bra. Vi lykkes på første forsøk første gangen, men mislyktes nå på 1.søskenforsøk. Det er veldig spennende alt sammen. Håper det går deres vei. Lykke til:-) klem zabo Hei på deg! Ikke gru deg så mye på forhånd.Vent til du begynner med forsøket.Du henter frem så mye styrke i deg selv når du begynner. Kanskje du blir gravid på første forsøk!!Tenk positivt. Lykke til. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Demeter1 Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Heisan! Vi har gode erfaringer med Haugesund, håper dere også får et bedre inntrykk av dem! Og så er de flinke der, da. De fikk iallfall smelt meg på tjukken. Klem fra 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
septus Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Hei ! Du/dere har en spennende tid foran dere. Prøv å være innstilt på både oppturer og nedturer. Det aller viktigste tror jeg er at du/dere prøver å ta slappe mest mulig av. Ta godt vare på hverandre og la tiden gå. Her på forumet kan du få svar på mange av dine spørsmål fra erfarne IVF'ere. Bare spør. Her inne kan man også lufte sin frustrasjon...... det har iallefall jeg gjordt og fått veldig god støtte. Vil ønske deg/dere lykke til. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hg25 Skrevet 23. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2004 Hei ! Du/dere har en spennende tid foran dere. Prøv å være innstilt på både oppturer og nedturer. Det aller viktigste tror jeg er at du/dere prøver å ta slappe mest mulig av. Ta godt vare på hverandre og la tiden gå. Her på forumet kan du få svar på mange av dine spørsmål fra erfarne IVF'ere. Bare spør. Her inne kan man også lufte sin frustrasjon...... det har iallefall jeg gjordt og fått veldig god støtte. Vil ønske deg/dere lykke til. tusen takk !!!vi gleder oss mye 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hg25 Skrevet 23. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2004 Jeg kjenner ikke til det sykehuset, men jeg har vært flere andre steder, og neste alle som jobber der er varme, forståelsesfulle mennesker, så jeg håper det går bedre ved neste møte! IVF er en tøff prosess både for kropp og sjel, og som zabo skriver, en positiv holdning kan gjøre mye. Noen er veldig plaget, jeg har vært det selv tidligere, men kanskje litt fordi "hodet mitt trodde det skulle være sånn"? De to siste forsøkene har vært nesten uten bivirkninger, men sliten blir man selvsagt! Prøv å sette av litt tid til deg og dere selv, og slapp av litt før dere skal i gang (litt spa, kanskje?), og ikke planlegg for mange aktiviteter på fritiden like før (eller etter!) uttak. Lykke til! kjente det gjorde godt med noe støtte.. tusen takk 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hg25 Skrevet 23. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2004 hei, hei Det varierer veldig fra person til person. Jeg er ikke plaget av hormonene (ikke mye ihvertfall), men noen er det. Ha en positiv innstilling, så skal du se det går bra. Vi lykkes på første forsøk første gangen, men mislyktes nå på 1.søskenforsøk. Det er veldig spennende alt sammen. Håper det går deres vei. Lykke til:-) klem zabo vi håper alt går bra.. vi er vartfall positivt innstilt..tusen takk for støtten.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
j-vesla Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 eg skal starte i september eg vil jerne starte før.... da bli eg jo høygravid i midt av het sommer huff... for vi skal mulig sette inn i oktober.... håper det klikke.. første gang forsøk 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hg25 Skrevet 9. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2004 eg skal starte i september eg vil jerne starte før.... da bli eg jo høygravid i midt av het sommer huff... for vi skal mulig sette inn i oktober.... håper det klikke.. første gang forsøk lykke til... ja ja varmt eller kaldt... bare jeg blir gravid så er alt helt greit for meg.. vi og skal sette inn i slutten av september.. håper alt går bra..... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.