Gå til innhold

Svetter mye

Anbefalte innlegg

Gjest Bekymret84modell
Skrevet

Hei! Jeg er akkurat ferdig med førstegangstjenesten i militæret, og siden jeg kom hjem har jeg merker at jeg er mye mer tolerant overfor kulde enn jeg var før. Jeg var stasjonert oppe i det kalde nord hvor temperaturer som 45 minus var noe av det vi måtte tåle. Og det snødde til uti begynnelesen av juni. Nå svetter jeg under armene hele tiden. Bruker deodorant og dusjer og vasker meg akkurat som alle andre, men jeg svetter hele tiden uansett om jeg er i fysisk aktivitet eller ikke. Det blir svetteringer på t-skjortene mine og jeg er fuktig der konstant. Avogtil kan det faktisk begynne å renne svette uten at jeg har vært i aktivitet. Hva kan dette komme av? Jeg er ikke spesielt varm når jeg svetter heller. Kan der være fordi kroppen ar vant med ekstrem kulde nå, og prøver å kompensere? Eller kan det være at jeg ikke tåler den nye deodoranten jeg nettopp begynte å bruke? (Axe Touch) Skulle ikke tro det, siden jeg har brukt axe sine deodoranter lenge. Håper noe vet noe som kan være til hjelp!

Fortsetter under...

Gjest alive&kicking
Skrevet

Gå til Vita-butikken og spør etter noe som heter Yerka. Funker veldig bra. Det er noe som du smører på en bommulsdott og fører på i armhulene (eller der hvor du ellers svetter) om kvelden (NB! det er viktig at dette gjøres om kvelden, for det skal virke over natten, og det smitter av på klær) og så kan du dusje som normalt neste dag og du vil ikke svette. Det høres ut som humbug, men det er utrolig effektivt.

Lykke til!

Gjest Bekymret84modell
Skrevet

Gå til Vita-butikken og spør etter noe som heter Yerka. Funker veldig bra. Det er noe som du smører på en bommulsdott og fører på i armhulene (eller der hvor du ellers svetter) om kvelden (NB! det er viktig at dette gjøres om kvelden, for det skal virke over natten, og det smitter av på klær) og så kan du dusje som normalt neste dag og du vil ikke svette. Det høres ut som humbug, men det er utrolig effektivt.

Lykke til!

Seriøst? Dette har jeg aldri hørt om! OK jeg skal prøve det. Takker for svar :-)

Er det andre som kanskje vet noe om grunnen til at jeg svetter? Setter også pris på forslag til andre tiltak jeg kan gjøre (selv om jeg håper dette forslaget funker)!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...