Gjest Reidun S Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Noen påstod dette i et innlegg. Men muslimer generelt fordømmer da halshugging av gisler? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr Kahn Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 «-Men muslimer generelt fordømmer da halshugging av gisler? -» I så fall er det på en meget stillferdig måte, og kun med den ene tungen. Hadde noe liknende blitt vist på israelsk TV, der en araber (eller- Gud forby - en europeer) ble dekapitert av en jøde, så ville det utløst orkan av protester verden over. Amerikanere generelt, og jøder i særdeleshet, er fritt vilt. Islamisten lyver og bedrar, myrder og voldtar, og har åpenbart verdenssamfunnets velsignelse så lenge det går ut over jøder og amerikanere. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fælt Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Det ble jo slettet, så da blir sikkert dette også det da. Ikke vet jeg hvorfor.... Fy så fælt det var med denne stakkars Koreaneren, han tryglet for livet sitt...ingenting nyttet. Jeg gråter for dem, de er uskyldige ofre for bestialske handlinger. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
petter smart Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 «-Men muslimer generelt fordømmer da halshugging av gisler? -» I så fall er det på en meget stillferdig måte, og kun med den ene tungen. Hadde noe liknende blitt vist på israelsk TV, der en araber (eller- Gud forby - en europeer) ble dekapitert av en jøde, så ville det utløst orkan av protester verden over. Amerikanere generelt, og jøder i særdeleshet, er fritt vilt. Islamisten lyver og bedrar, myrder og voldtar, og har åpenbart verdenssamfunnets velsignelse så lenge det går ut over jøder og amerikanere. "Amerikanere generelt, og jøder i særdeleshet, er fritt vilt" Det er vel heller slikt at alle ikke-muslimer er fritt vilt. Muslimer som ikke er ekstremister og klarer å leve i fred med ikke-muslimer er nesten-fritt vilt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr Kahn Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 "Amerikanere generelt, og jøder i særdeleshet, er fritt vilt" Det er vel heller slikt at alle ikke-muslimer er fritt vilt. Muslimer som ikke er ekstremister og klarer å leve i fred med ikke-muslimer er nesten-fritt vilt. For den fundamentalistiske islamisten er ALLE ikke-troende fritt vilt. Dette går også på rase, da Allas vernepliktige er bevisst på etnisitet. Derfor blir jeg også ganske oppgitt når jeg ser sånne som Lena Larsen stå frem på TV og prise Allah. Kommer ikke på det i farta, men er det ikke et finere ord for selvplageri? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sør Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 «-Men muslimer generelt fordømmer da halshugging av gisler? -» I så fall er det på en meget stillferdig måte, og kun med den ene tungen. Hadde noe liknende blitt vist på israelsk TV, der en araber (eller- Gud forby - en europeer) ble dekapitert av en jøde, så ville det utløst orkan av protester verden over. Amerikanere generelt, og jøder i særdeleshet, er fritt vilt. Islamisten lyver og bedrar, myrder og voldtar, og har åpenbart verdenssamfunnets velsignelse så lenge det går ut over jøder og amerikanere. Du er jo ikke bedre enn terroristene, ettersom du støtter israelsk terrorisme i de ulovlig okkuperte områdene. Og før du begynner med ditt vanlige pisspreik: jeg fordømmer BÅDE de som halshugde koreaneren OG de israelske styrkene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr Kahn Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Du er jo ikke bedre enn terroristene, ettersom du støtter israelsk terrorisme i de ulovlig okkuperte områdene. Og før du begynner med ditt vanlige pisspreik: jeg fordømmer BÅDE de som halshugde koreaneren OG de israelske styrkene. «-Du er jo ikke bedre enn terroristene, ettersom du støtter israelsk terrorisme i de ulovlig okkuperte områdene.-» Jeg støtter Israels rett til selvforsvar, da FN gjør stikk motsatt av den pakten de bandt seg til da Israel ble opprettet. Det er et ubestridelig faktum at araberne angrep Israel først, og dermed tvang den nyopprettede nasjonen til å kjempe for sin eksistens. Okkupasjonen er legitim så lenge araberne ikke har implementert res. 242. Dette er de fleste internasjonale folkerettseksperter enige om. Du bør kanskje skaffe deg flere kanaler enn NRK. «-Og før du begynner med ditt vanlige pisspreik: jeg fordømmer BÅDE de som halshugde koreaneren OG de israelske styrkene-» Du fordømmer Israel som nasjon, og du fordømmer USA som nasjon, den samme type generalisering som du kritiserer andre for i annenhver setning. En kikk bakover i DOLs innleggsliste viser ingen antydning til moralsk anfektelse fra din side vedr. denne sør-koreaneren. Hadde det derimot vært en muslim som fikk skallen skilt fra skrotten i et israelsk fengsel, så ville du floodet DOL med eder og forbannelser. Du legger ikke vekk det marxistiske analyseverktøyet før noen - billedlig talt - vrir armen halveis av deg. Det er forøvrig interessant å merke seg at du anser marxisme som et ukvemsord. Lakmustesten slår aldri feil. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sør Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 «-Du er jo ikke bedre enn terroristene, ettersom du støtter israelsk terrorisme i de ulovlig okkuperte områdene.-» Jeg støtter Israels rett til selvforsvar, da FN gjør stikk motsatt av den pakten de bandt seg til da Israel ble opprettet. Det er et ubestridelig faktum at araberne angrep Israel først, og dermed tvang den nyopprettede nasjonen til å kjempe for sin eksistens. Okkupasjonen er legitim så lenge araberne ikke har implementert res. 242. Dette er de fleste internasjonale folkerettseksperter enige om. Du bør kanskje skaffe deg flere kanaler enn NRK. «-Og før du begynner med ditt vanlige pisspreik: jeg fordømmer BÅDE de som halshugde koreaneren OG de israelske styrkene-» Du fordømmer Israel som nasjon, og du fordømmer USA som nasjon, den samme type generalisering som du kritiserer andre for i annenhver setning. En kikk bakover i DOLs innleggsliste viser ingen antydning til moralsk anfektelse fra din side vedr. denne sør-koreaneren. Hadde det derimot vært en muslim som fikk skallen skilt fra skrotten i et israelsk fengsel, så ville du floodet DOL med eder og forbannelser. Du legger ikke vekk det marxistiske analyseverktøyet før noen - billedlig talt - vrir armen halveis av deg. Det er forøvrig interessant å merke seg at du anser marxisme som et ukvemsord. Lakmustesten slår aldri feil. "bla bla marxistisk analyseverktøy bla bla bla." Konstaterer at jeg igjen har truffet spikeren på hodet, og du er redusert til mer vrøvl. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.