Gå til innhold

Differim

Anbefalte innlegg

Gjest Vet du??
Skrevet

Hei!

Jeg har tenkt å begynne på differin. Har ikke så mye kviser, men maaange sorte prikker i pannen og på nesen og litt på haken. Jeg vet at noen av bivirkingene er at det (kvisene) kan blusse opp i en periode før det roer seg igjen. Det jeg lurer på er da:

1. skjer dette ofte. I felleskatalogen sto det mindre enn 1 av 1000, men hva er deres erfaringer?

2. får jeg liksom kviser av porene - altså kvise for hver svarte prikk/pore jeg har??? I såfall vil det bli maaange kviser!! Jeg har så lyst å begynne på den!!!

Jeg har lege i familien og han sier at ja, det kan være noen av bivirkingene. Vil ikke mase for mye på ham om HVORDAN og HVA hele tiden, derfor spør jeg her.

• 1 måned senere...

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg har prøvd det meste, Differin hjalp meg heller ikke.

Tenkte å dele med deg hva jeg prøve fremover; to kjerringråd jeg har fått. Det første er å smøre potetmel med en bomullsdott i ansiktet om natten, det andre er å blande fersk gjær med surmelk og ha i ansiktet ca et kvarter, og skylle av. (obs! Ta et lite prøveområdet først så du vet om huden tåler det). Noe jeg har prøvd selv er sinkliniment (Hvit vask heter det vel) du får kjøpt på apoteket, bland linimentet og påfør direkte på kvisene med en q-tips. La virke over natten. Noen bruker tannkrem på samme måte, men det er for sterkt for huden...

Lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...