Gå til innhold

søvnlammelse??


donjuan82

Anbefalte innlegg

Hei

noen ganger når jeg ikke får sove så får jeg et slags anfall. Plutselig kjennes det som om hodet rister. Alt blir svart. jeg får hverken puste, se eller røre på kroppen. dette er noe som har plaget meg helt siden jeg var liten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest trøttis

Søvnparalyse er ofte forbundet med Narkolepsi. Men det forekommer også hos personer som ikke har narkolepsi..

Fant forøvrig en side der folk har sendt inn spm og fått svar av professor i søvnfysiologi.. Kanskje det kan være interessant å lese?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan kanskje vere det. Har det også slik, berre få gonger med krampe og utan å få puste, men har ofte hatt det slik, særlig når eg er i ferd med å vakne, at kroppen er heilt lamma, kan ikkje røre ei tå, ikkje skrike,.. det er ekkelt..

Knaskje eit SSRI-preparat kan hjelpe, viss no dette er verkeleg plagsomt for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...