Gå til innhold

Noen som skal på festival i sommer??

Anbefalte innlegg

Gjest festivaldigger
Skrevet

Hei

Har dere tenkt dere på festival i sommer, evt. hvor?

Har dere før vært på en festival som kan anbefales eller advare mot?

Bare litt nyskjerrig!!

Skal selv på Skjærgårdsdagan på Lovund, der stiller Bo Kaspers, et irsk bank + mange nasjonale helter, hørte jeg...

Hilsen

Fortsetter under...

Gjest Daisy
Skrevet

Har litt lyst til å dra harry-faktor og dra på Countryfestivalen, men får se om lommeboka er med på festen.

Gjest det er jo bare SÅÅÅÅ gøy
Skrevet

Har litt lyst til å dra harry-faktor og dra på Countryfestivalen, men får se om lommeboka er med på festen.

hvor da, Vinstra eller Seljord

Skrevet

Skal selvfølgelig på Kongsberg Jazzfestival!

-kom og se/hør hvor bra det er!

Gjest der blir det liv
Skrevet

Vi er bedt ned 3.juli, men så tror jeg vi må ha bursdagsselskap .... ellers hadde vi først vært oppi Gamlegrendsåsen før vi hadde dratt på Gamle Kroa :o)

Gjest StellaGetz
Skrevet

Jeg skal på Quart-festivalen. Men nå bor jeg jo i Kr.Sand da, så da er det jo et must!! :-)

Annonse

Gjest malun
Skrevet

Ja, det er kjempebra - har vært der et par år.

Men i år passer det desverre ikke for oss. Synd, for det er alltid hyggelig å være på Kongsberg. ;o)

Skrevet

Jeg skal se Pixies på Quart og gleder meg som ett lite barn som skal feire jul, bursdag, påske og på tivoli, Zoo og sirkus på en gang ;o) Derav nicket..

Også blir det en tur på øya med barna.

Gjest malun
Skrevet

Jeg skal se Pixies på Quart og gleder meg som ett lite barn som skal feire jul, bursdag, påske og på tivoli, Zoo og sirkus på en gang ;o) Derav nicket..

Også blir det en tur på øya med barna.

Åhh, jeg er så sinnssykt, innmari, vanvittig, rødglødende misunnelig på deg som skal se Pixies!

*su-hukk*

Pixies og Sonic Youth står høyt på ønskelista over konsertopplevelser.

Gjest Daisy
Skrevet

Tror det er Seljord. Er ikke helt sikker. Noen venner av meg som spurte.

Gjest epletre
Skrevet

Jeg har allerede vert paa en festival. Rockefestival, med The Offspring, Puddle of mudd, Yeah yeah yeas, the Darkness og mange mer. Det var kjekt det!

Saa ma jeg vell paa GlaMat festivalen naar jeg kommer hjem!

Skrevet

Skal på quarten og høre på Alicia Keys og Pixies.

gleeeeeder meg.

siria. Stupidity in a woman is unfeminine. Nietzsche
Skrevet

Jeg skal også på country-festival, men jeg skal til Skjåk. Der er det mye mer liv!! Det er 1.helga i juli, dersom noen skulle være interesserte! Så skal jeg på Storøyafestival, også i Skjåk,(irskfestival) som er den 23.juli. Er det noen som vet om en festival, med bra musikk, der man kan ta med barn?

Annonse

Skrevet

Skal på Stavernfestivalen.

www.stavernfestivalen.no

Det blir sikkert artig det :) Men det var ikke MIN ide å dra dit...

Gjest har vært
Skrevet

Var på Lindøy-festivalen utenfor Stavanger, kjekt!!!

Gjest har vært
Skrevet

Jeg har allerede vert paa en festival. Rockefestival, med The Offspring, Puddle of mudd, Yeah yeah yeas, the Darkness og mange mer. Det var kjekt det!

Saa ma jeg vell paa GlaMat festivalen naar jeg kommer hjem!

Trubadurfestivalen kommer også.

Gjest Vinstra
Skrevet

Jeg skal også på country-festival, men jeg skal til Skjåk. Der er det mye mer liv!! Det er 1.helga i juli, dersom noen skulle være interesserte! Så skal jeg på Storøyafestival, også i Skjåk,(irskfestival) som er den 23.juli. Er det noen som vet om en festival, med bra musikk, der man kan ta med barn?

Jeg skal på Countryfestival på Vinstra i helga. Bli med dit a! ;)

Gjest epletre
Skrevet

Trubadurfestivalen kommer også.

I Stavanger?

Gjest god sommer
Skrevet

I Stavanger?

Ja, mye som skjer her i sommer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...