Gjest festivaldigger Skrevet 23. juni 2004 Skrevet 23. juni 2004 Hei Har dere tenkt dere på festival i sommer, evt. hvor? Har dere før vært på en festival som kan anbefales eller advare mot? Bare litt nyskjerrig!! Skal selv på Skjærgårdsdagan på Lovund, der stiller Bo Kaspers, et irsk bank + mange nasjonale helter, hørte jeg... Hilsen 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 23. juni 2004 Skrevet 23. juni 2004 Har litt lyst til å dra harry-faktor og dra på Countryfestivalen, men får se om lommeboka er med på festen. 0 Siter
Gjest det er jo bare SÅÅÅÅ gøy Skrevet 23. juni 2004 Skrevet 23. juni 2004 Har litt lyst til å dra harry-faktor og dra på Countryfestivalen, men får se om lommeboka er med på festen. hvor da, Vinstra eller Seljord 0 Siter
Gjest GA Skrevet 23. juni 2004 Skrevet 23. juni 2004 Skal selvfølgelig på Kongsberg Jazzfestival! -kom og se/hør hvor bra det er! 0 Siter
Gjest der blir det liv Skrevet 23. juni 2004 Skrevet 23. juni 2004 Skal selvfølgelig på Kongsberg Jazzfestival! -kom og se/hør hvor bra det er! Vi er bedt ned 3.juli, men så tror jeg vi må ha bursdagsselskap .... ellers hadde vi først vært oppi Gamlegrendsåsen før vi hadde dratt på Gamle Kroa ) 0 Siter
Gjest StellaGetz Skrevet 23. juni 2004 Skrevet 23. juni 2004 hvor da, Vinstra eller Seljord Jeg skal på Quart-festivalen. Men nå bor jeg jo i Kr.Sand da, så da er det jo et must!! :-) 0 Siter
Gjest malun Skrevet 23. juni 2004 Skrevet 23. juni 2004 Skal selvfølgelig på Kongsberg Jazzfestival! -kom og se/hør hvor bra det er! Ja, det er kjempebra - har vært der et par år. Men i år passer det desverre ikke for oss. Synd, for det er alltid hyggelig å være på Kongsberg. ;o) 0 Siter
Velouria Skrevet 23. juni 2004 Skrevet 23. juni 2004 Jeg skal se Pixies på Quart og gleder meg som ett lite barn som skal feire jul, bursdag, påske og på tivoli, Zoo og sirkus på en gang ;o) Derav nicket.. Også blir det en tur på øya med barna. 0 Siter
Gjest malun Skrevet 23. juni 2004 Skrevet 23. juni 2004 Jeg skal se Pixies på Quart og gleder meg som ett lite barn som skal feire jul, bursdag, påske og på tivoli, Zoo og sirkus på en gang ;o) Derav nicket.. Også blir det en tur på øya med barna. Åhh, jeg er så sinnssykt, innmari, vanvittig, rødglødende misunnelig på deg som skal se Pixies! *su-hukk* Pixies og Sonic Youth står høyt på ønskelista over konsertopplevelser. 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 23. juni 2004 Skrevet 23. juni 2004 hvor da, Vinstra eller Seljord Tror det er Seljord. Er ikke helt sikker. Noen venner av meg som spurte. 0 Siter
Gjest epletre Skrevet 23. juni 2004 Skrevet 23. juni 2004 Jeg har allerede vert paa en festival. Rockefestival, med The Offspring, Puddle of mudd, Yeah yeah yeas, the Darkness og mange mer. Det var kjekt det! Saa ma jeg vell paa GlaMat festivalen naar jeg kommer hjem! 0 Siter
nynne Skrevet 23. juni 2004 Skrevet 23. juni 2004 Skal på quarten og høre på Alicia Keys og Pixies. gleeeeeder meg. 0 Siter
siria. Stupidity in a woman is unfeminine. Nietzsche Skrevet 23. juni 2004 Skrevet 23. juni 2004 Har litt lyst til å dra harry-faktor og dra på Countryfestivalen, men får se om lommeboka er med på festen. Jeg skal også på country-festival, men jeg skal til Skjåk. Der er det mye mer liv!! Det er 1.helga i juli, dersom noen skulle være interesserte! Så skal jeg på Storøyafestival, også i Skjåk,(irskfestival) som er den 23.juli. Er det noen som vet om en festival, med bra musikk, der man kan ta med barn? 0 Siter
Åsemor Skrevet 23. juni 2004 Skrevet 23. juni 2004 Skal på Stavernfestivalen. www.stavernfestivalen.no Det blir sikkert artig det Men det var ikke MIN ide å dra dit... 0 Siter
Gjest har vært Skrevet 23. juni 2004 Skrevet 23. juni 2004 Var på Lindøy-festivalen utenfor Stavanger, kjekt!!! 0 Siter
Gjest har vært Skrevet 23. juni 2004 Skrevet 23. juni 2004 Jeg har allerede vert paa en festival. Rockefestival, med The Offspring, Puddle of mudd, Yeah yeah yeas, the Darkness og mange mer. Det var kjekt det! Saa ma jeg vell paa GlaMat festivalen naar jeg kommer hjem! Trubadurfestivalen kommer også. 0 Siter
Gjest Vinstra Skrevet 23. juni 2004 Skrevet 23. juni 2004 Jeg skal også på country-festival, men jeg skal til Skjåk. Der er det mye mer liv!! Det er 1.helga i juli, dersom noen skulle være interesserte! Så skal jeg på Storøyafestival, også i Skjåk,(irskfestival) som er den 23.juli. Er det noen som vet om en festival, med bra musikk, der man kan ta med barn? Jeg skal på Countryfestival på Vinstra i helga. Bli med dit a! 0 Siter
Gjest epletre Skrevet 23. juni 2004 Skrevet 23. juni 2004 Trubadurfestivalen kommer også. I Stavanger? 0 Siter
Gjest god sommer Skrevet 23. juni 2004 Skrevet 23. juni 2004 I Stavanger? Ja, mye som skjer her i sommer. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.