Gå til innhold

sexuelt frustrert

Anbefalte innlegg

Gjest frustrert81
Skrevet

Hei! Jente på 23 år, samboer med en kjempesnill og kjekk mann i seks år. Men det er noe som plager meg, sex! Eller for lite sex. Jeg har det alle tiders med mannen min, men jeg føler at det er litt kjedelig i senga. Tenner ikke like mye på han lenger. Han gir meg ikke nok oppvarming, og da blir det ikke like godt som når jeg er kjempekåt. I det siste har jeg drømt sexuelle drømmer om jenter. Drømmer at jeg sleiker dem og de meg. Onanerer også flere ganger om dagen og fantaserer om jenter.

Føler jeg har en uro inni meg, og trangen til å ha sex med en jente blir bare større for hver dag.

et problem til er at jeg ikke kommer når jeg har sex med mannen min. Han sleiker meg bare for åfå meg våt nok, så er det inn og ut. Hadde han sleiket meg elnger hadde jeg sikkert kommet. Prøvd å si dette mange ganger. Men har ser det som en vane at jeg ikke kommer. Kommer med det samme når jeg onanerer. Har prøvd å stimulere klitoris når vi har sex, men det blir ikke det samme. jeg bloir på en måte stressa av han. Alt skal liksom skje så fort. Jeg begynner å tvile på min sexualitet. Jeg elsker mannen min, men føler meg utilfredstilt med han. Føler ikke at han tar hensyn til meg og min nytelse, og derfor blir jeg litt likegyldig til hans og, selv om det alltid går for han.

Skulle ønske han kunne ta meg skikkelig en dag han kom hjem fra jobb. Som f.eks i dag da han kom hjem da vi kysset så ser han på meg og spør om jeg er kåt, jeg sier ja, og da sier han at han ser det på meg kysser meg i panna og setter seg i sofaen???

Har spurt om han ikke tenner på meg lenger, men han sier han gjør det. Selvfølgelig var det mere liv før, men vi har fortsatt sex ca. en gang i uka eller mer. Skulle gjerne hatt mer. Blir bare mer kåt av å onanere, og får mer og mer lyst til å pørve meg på en jente.

Noen som har noen meninger om hva som skjer? Er knisten vår helt borte? Hvorfor tenker/drømmer jeg om kvinnekjønn hele tiden?

Gjest raadgiver
Skrevet

Foreslå en trekant med en annen jente, Det vil han sikkert ikke ha noe i mot, og du får bekreftet om din legning mot jenter er noe mere enn en fantasi.

Gjest ikke signatur
Skrevet

Holder ikke med det andre rådet.. Ganske vanlig at jenter fantaserer om jentesex.. Vi har også sjelden sex, og jeg vil ha det oftere. Jeg har mine hemmelige fantasier..

dominus1365380714
Skrevet

Først og fremst; dersom man ønsker at noe skal bli annerledes må man enten bytte partner eller bearbeide forholdet. Det kreves hardt arbeid for å få et forhold til å vare, både seksuelt og ellers.

Har du snakket med samboeren din om sexlivet, det at du ønsker mer sex, sex med en jente osv? Det er kanskje det første du burde begynne med. Da mener jeg konstruktive samtaler! Ikke krangling osv. Fortell ham hva du føler, hva du ønsker, hvilke behov du har, hva du savner. Spør hvilke behov og ønsker han har, hva han savner og trenger. Snakk om fantasier osv.

Det vil ikke skje noe med sexlivet før dere faktisk gjør noe med det. Han har garantert lyst på mer sex, garantert! Menn tør ofte ikke å snakke om dette pga. frykten for krangling osv. Altså, du må snakke med ham, ellers vil ingenting skje!

Lykke til :-)

http://www.dagbladet.no/magasinet/2004/06/20/400884.html

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...