Gjest Daisy Skrevet 23. juni 2004 Skrevet 23. juni 2004 Noen som har vært der og vet hva man bør se og kjøpe? 0 Siter
flisa Skrevet 23. juni 2004 Skrevet 23. juni 2004 pappa er der nå...kan spørre han...om jeg husker det 0 Siter
flisa Skrevet 24. juni 2004 Skrevet 24. juni 2004 Han var ikke i Budapest....han var et helt annet sted...hehe 0 Siter
morsan Skrevet 24. juni 2004 Skrevet 24. juni 2004 Var der bare på en lynvisitt med jobben, så det var dessverre begrenset hva jeg fikk sett. Men jeg anbefaler deg selvsagt å kjøpe en guidebok! Det er vel anvendte penger! Båttur på Donau er fint, og det var det eneste jeg rakk + litt smårusling i byen, men har også hørt at det er en borg eller slott som er fint, at det kan være en fin opplevelse å gå i bad med varmt kildevann. Det som de hadde mye av til salgs i butikkene var keramikk, broderte sjal, vester, duker etc. 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 1. juli 2004 Skrevet 1. juli 2004 Han var ikke i Budapest....han var et helt annet sted...hehe Ja, ja. Men takk likevel ) 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 1. juli 2004 Skrevet 1. juli 2004 Var der bare på en lynvisitt med jobben, så det var dessverre begrenset hva jeg fikk sett. Men jeg anbefaler deg selvsagt å kjøpe en guidebok! Det er vel anvendte penger! Båttur på Donau er fint, og det var det eneste jeg rakk + litt smårusling i byen, men har også hørt at det er en borg eller slott som er fint, at det kan være en fin opplevelse å gå i bad med varmt kildevann. Det som de hadde mye av til salgs i butikkene var keramikk, broderte sjal, vester, duker etc. Var det relativt rimelige priser der? 0 Siter
morsan Skrevet 8. juli 2004 Skrevet 8. juli 2004 Var det relativt rimelige priser der? husker ikke helt. Det var vel ikke så svinedyrt, men heller ikke de råbillige prisene man hørte om fra Øst-Europa i gamle dager. Og dessuten vil jeg anta at f.eks. broderte duker og keramikk er mye billigere på landsbygda enn på store turistfelle-butikker i hovedstaden. *S* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.