Gå til innhold

Budapest

Anbefalte innlegg

Gjest Daisy
Skrevet

Noen som har vært der og vet hva man bør se og kjøpe?

Skrevet

pappa er der nå...kan spørre han...om jeg husker det :)

Skrevet

Han var ikke i Budapest....han var et helt annet sted...hehe

Skrevet

Var der bare på en lynvisitt med jobben, så det var dessverre begrenset hva jeg fikk sett. Men jeg anbefaler deg selvsagt å kjøpe en guidebok! Det er vel anvendte penger!

Båttur på Donau er fint, og det var det eneste jeg rakk + litt smårusling i byen, men har også hørt at det er en borg eller slott som er fint, at det kan være en fin opplevelse å gå i bad med varmt kildevann.

Det som de hadde mye av til salgs i butikkene var keramikk, broderte sjal, vester, duker etc.

Gjest Daisy
Skrevet

Han var ikke i Budapest....han var et helt annet sted...hehe

Ja, ja. Men takk likevel :o)

Gjest Daisy
Skrevet

Var der bare på en lynvisitt med jobben, så det var dessverre begrenset hva jeg fikk sett. Men jeg anbefaler deg selvsagt å kjøpe en guidebok! Det er vel anvendte penger!

Båttur på Donau er fint, og det var det eneste jeg rakk + litt smårusling i byen, men har også hørt at det er en borg eller slott som er fint, at det kan være en fin opplevelse å gå i bad med varmt kildevann.

Det som de hadde mye av til salgs i butikkene var keramikk, broderte sjal, vester, duker etc.

Var det relativt rimelige priser der?

Skrevet

Var det relativt rimelige priser der?

husker ikke helt. Det var vel ikke så svinedyrt, men heller ikke de råbillige prisene man hørte om fra Øst-Europa i gamle dager.

Og dessuten vil jeg anta at f.eks. broderte duker og keramikk er mye billigere på landsbygda enn på store turistfelle-butikker i hovedstaden. *S*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...