Gå til innhold

Depresjon


Gjest Klokke

Anbefalte innlegg

Gjest Klokke

Har vert sykemeldt siden midten av nov.03 og prøver å få tak i adresseliste over

spesialister i klinisk psykologi med og uten driftsavtale men det er ikke lett. Har prøvd å kontakte Helse Øst 2 ganger uten ressultat da lurer jeg på hvor skal man henvende seg. Har spurt flere men ingen kan gi meg et svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Klokke

Fastlegen bør ha en slik liste. Kan hende de har en slik liste på Trygdekontoret?

Takk for tipset, men legen ber meg henvende meg til trygdekontoret, trygdekontoret sier Helse Øst har det osv. Blir med andre ord bare sendt rundt og rundt. Har nå lært en ting jeg liker ikke å finne frem i det norske helsevesenet. Her må man ikke være grønn i systemer noe jeg da er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for tipset, men legen ber meg henvende meg til trygdekontoret, trygdekontoret sier Helse Øst har det osv. Blir med andre ord bare sendt rundt og rundt. Har nå lært en ting jeg liker ikke å finne frem i det norske helsevesenet. Her må man ikke være grønn i systemer noe jeg da er.

Ser at du har fått hjelp her. Det gjelder å ha gode kontakter! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JHB1365380714

Ser at du har fått hjelp her. Det gjelder å ha gode kontakter! ;)

Jeg har fått god hjelp av Noni mot depresjon.Kjenner ogsåflere andre som har fått det. Benytt den fra TNI.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Klokke

Jeg har fått god hjelp av Noni mot depresjon.Kjenner ogsåflere andre som har fått det. Benytt den fra TNI.

Hei JHB, takk for tipset men jeg har ikke peiling på hva det er (sorry) er det et medikament ?

Jeg lurer på om jeg skal prøve hypnoterapi (hypnose)har du hørt om noen som har prøvd det ? :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...