Gå til innhold

God damedeodorant å anbefale?

Gjest hellemin

Anbefalte innlegg

Gjest hellemin

Lurer litt på den nyeste til Palmolive...

Vil gjerne ha tips om en mild og god deodorant som ikke lager hvite flekker og ikke er for dyr. Fikser heller ikke dem med mye alkohol, som f.eks Oxygen til Sterilan..

Tips? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stop 24 fra apoteket (skriver dette igjen:). Den blir det ikke flekker under armene av, og er den beste jeg har vært borti - har brukt den i mange år nå (luktfri).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nei,ikke luktfri

Jeg bruker Cosmica fra apoteket. Den parfymefrie. Klarer ikke deodoranter med lukt. Anbefales!

Jeg klarer ikke lukfrie deodoranter, da jeg føler at de begynner å lukte vont etter en stund. ikke bare på meg, men selve deoen også..

Sikkert bare innbilning,men..

Jeg bytter deodorant hver gang jeg bruker opp den gamle, så har for det meste prøvd alle..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjøpte den nyeste til palmolive på mandag.

Synes den er veldig bra. Lukter rent hele dagen. Og lukta holder hele dagen. Det er veeldig mild og god lukt.

Synes i allefall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte den nyeste til palmolive på mandag.

Synes den er veldig bra. Lukter rent hele dagen. Og lukta holder hele dagen. Det er veeldig mild og god lukt.

Synes i allefall

Enig. Positivt overraska til supermarked deodorant!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bugge1365380662

Vichy med eller uten parfyme på apoteket er jeg positivt overrasket over(ca.80 kr) Ellers biotherm roll on,men den brukte jeg i så mange år at jeg ble allergisk. Det går an det og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...