Gjest hellemin Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Lurer litt på den nyeste til Palmolive... Vil gjerne ha tips om en mild og god deodorant som ikke lager hvite flekker og ikke er for dyr. Fikser heller ikke dem med mye alkohol, som f.eks Oxygen til Sterilan.. Tips? :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lurveline Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Jeg bruker den grønne fra Herbina.Dufter mildt og godt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Platina Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Jeg bruker Cosmica fra apoteket. Den parfymefrie. Klarer ikke deodoranter med lukt. Anbefales! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cumbria Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Prøv Biotherm sin roll-on. Koster ca. 130,-. Diskret duft, holder hele dagen (iallefall på meg). 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shandy Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Stop 24 fra apoteket (skriver dette igjen:). Den blir det ikke flekker under armene av, og er den beste jeg har vært borti - har brukt den i mange år nå (luktfri). 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nei,ikke luktfri Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Jeg bruker Cosmica fra apoteket. Den parfymefrie. Klarer ikke deodoranter med lukt. Anbefales! Jeg klarer ikke lukfrie deodoranter, da jeg føler at de begynner å lukte vont etter en stund. ikke bare på meg, men selve deoen også.. Sikkert bare innbilning,men.. Jeg bytter deodorant hver gang jeg bruker opp den gamle, så har for det meste prøvd alle.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hellihopp Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Bocage av Lancôme i kremform, ca 130.- 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonil Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Kjøpte den nyeste til palmolive på mandag. Synes den er veldig bra. Lukter rent hele dagen. Og lukta holder hele dagen. Det er veeldig mild og god lukt. Synes i allefall 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minigullet Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Kjøpte den nyeste til palmolive på mandag. Synes den er veldig bra. Lukter rent hele dagen. Og lukta holder hele dagen. Det er veeldig mild og god lukt. Synes i allefall Enig. Positivt overraska til supermarked deodorant! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bugge1365380662 Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Vichy med eller uten parfyme på apoteket er jeg positivt overrasket over(ca.80 kr) Ellers biotherm roll on,men den brukte jeg i så mange år at jeg ble allergisk. Det går an det og. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.