Gå til innhold

Prøvd den nye to-fargingen til l'oreal?

Anbefalte innlegg

Gjest hårfiksert
Skrevet

Hei,

Har sett reklame for dn nye to-fargingen til L'oreal...den som først farger håret ditt i en nøytral farge lik din egen(for å få det jevnt) for deretter å legge striper...

Lurer på om denne er vanskelig å fikse på egenhånd, eller? ble det fint??

kjerringskinn
Skrevet

Jeg har prøvd den to ganger. Første gangen i en grunnfarge nær opptil min egen, andre gangen i en rødere nyanse. Resultatet ble mest synlig siste gangen.

Første gangen gjorde jeg alt selv, andre gangen hadde jeg hjelp til håret i bakhodet. Blir litt jevnere resultat med assistanse og ikke så slitsomt for armene.

Men fargen kan absolutt anbefales!

Skrevet

Jupp! Farget håret selv, fikk hjelp til lysningen.. men kunne fint gjort det selv! Alright med litt lyse striper så det ble litt mer liv! (men stripene er mindre tydelig enn jeg trodde, men også mer naturlig.)

Skrevet

Jeg fikset alt selv. Kjempeenkelt, hvis du har et speil slik at du kan se håret bakfra også. Jeg er veldig fornøyd, og kommer til å gjøre det igjen neste gang, istedenfor å gå til frisør.

Skrevet

Ikke prøvd det selv, men ei i klassen stæsja seg opp med en slik en...

Rødlig/brun med lysere striper...skikkelig fint ble det.

Hun kunne fortelle at det var veldig lett å gjøre dette selv hjemme.

:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...