Gjest hårfiksert Skrevet 23. juni 2004 Skrevet 23. juni 2004 Hei, Har sett reklame for dn nye to-fargingen til L'oreal...den som først farger håret ditt i en nøytral farge lik din egen(for å få det jevnt) for deretter å legge striper... Lurer på om denne er vanskelig å fikse på egenhånd, eller? ble det fint?? 0 Siter
kjerringskinn Skrevet 23. juni 2004 Skrevet 23. juni 2004 Jeg har prøvd den to ganger. Første gangen i en grunnfarge nær opptil min egen, andre gangen i en rødere nyanse. Resultatet ble mest synlig siste gangen. Første gangen gjorde jeg alt selv, andre gangen hadde jeg hjelp til håret i bakhodet. Blir litt jevnere resultat med assistanse og ikke så slitsomt for armene. Men fargen kan absolutt anbefales! 0 Siter
darma Skrevet 23. juni 2004 Skrevet 23. juni 2004 Jupp! Farget håret selv, fikk hjelp til lysningen.. men kunne fint gjort det selv! Alright med litt lyse striper så det ble litt mer liv! (men stripene er mindre tydelig enn jeg trodde, men også mer naturlig.) 0 Siter
modesty Skrevet 23. juni 2004 Skrevet 23. juni 2004 Jeg fikset alt selv. Kjempeenkelt, hvis du har et speil slik at du kan se håret bakfra også. Jeg er veldig fornøyd, og kommer til å gjøre det igjen neste gang, istedenfor å gå til frisør. 0 Siter
Rubia Skrevet 24. juni 2004 Skrevet 24. juni 2004 Ikke prøvd det selv, men ei i klassen stæsja seg opp med en slik en... Rødlig/brun med lysere striper...skikkelig fint ble det. Hun kunne fortelle at det var veldig lett å gjøre dette selv hjemme. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.