Gå til innhold

var alene og redd og trist... HVa skulle jeg gjort?


notthathappy

Anbefalte innlegg

notthathappy

Har nettopp hatt en skikkelig nedtur. Vet ikke hvorfor. Litt fordi jeg føler at jeg er i ferd med å miste bestevenninna mi.

Jeg grinte og grinte, fikk nesten ikke puste. Var helt kvalm. Hadde mest lyst til å skade meg selv.

Kunne ikke ringe til mora mi, for hun var i bursdagsselskap. Og ikke til faren min, for han blir bare sinna. Og bestevenninna mi kan jeg i hvert fall ikke snakke med, hun er altfor opptatt av sin nye samboer. Og alle andre har barn osv.

Hva skal man egentlig gjøre da? Når man er helt uttafor og har mest lyst til å dø? Lurte litt på om jeg skulle proppe i meg en hel eske Valerina Forte, men var redd det var farlig. Vil jo egentlig ikke dø da.

Hvor farlig er det egentlig å ta for mye av Valerina? Og hva er mye? Pleier å ta fire stk når jeg har problemer med å sove.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Sånn gjør jeg det.

Hei!

Jeg bruker å ta 2 vallergan, når jeg har det tunkt med meg selv og ingen er tilgjengelig for å prate.

Får da sove en stund,til noen er ledige.

Om ingen er tilgjengelig etterpå heller,så har det hjulpet å få sove litt også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

notthathappy

Hei!

Jeg bruker å ta 2 vallergan, når jeg har det tunkt med meg selv og ingen er tilgjengelig for å prate.

Får da sove en stund,til noen er ledige.

Om ingen er tilgjengelig etterpå heller,så har det hjulpet å få sove litt også.

Har faktisk vallergan her. Jeg er bare så redd for å ta for mye når jeg er så uttafor. Men kanskje jeg skal ta et par stk når jeg legger meg, så kanskje jeg sover godt i natt. Lenge siden jeg gjorde det sist.

Takk for råd! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sånn gjør jeg det.

Har faktisk vallergan her. Jeg er bare så redd for å ta for mye når jeg er så uttafor. Men kanskje jeg skal ta et par stk når jeg legger meg, så kanskje jeg sover godt i natt. Lenge siden jeg gjorde det sist.

Takk for råd! :)

Ett tips bare,ta dem 1-2 timer før du legger deg.Da slipper du å ligge å vente på virkningen.

Sov godt da:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

notthathappy

Ett tips bare,ta dem 1-2 timer før du legger deg.Da slipper du å ligge å vente på virkningen.

Sov godt da:o)

Ok, det skal jeg gjøre! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tjohooo

Jogger en tur, tar seg en liten dupp, skriver ned det som plager en (og også forslag til løsninger dersom disse skulle dukke opp i hodet), øser ut på papiret, følelser, anklagelser og hva det måtte være, og etter man har tømt seg så tenker man igjennom det man har skrevet og prøver å se litt mer "nøytralt"/rasjonelt på det, finne muligheter, osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...